En 12-årings hjärna i min kropp

Förstår inte hur jag kunde bli så jävla begåvad. Jag måste vara någon typ av superintelligent person, jag blir nästan skrämd av mig själv och min egen insiktsfullhet.

Not.

Need I say moore? Jag är ett urbota dumt pucko som aldrig kommer lära mig. Jag är så korkad att jag inte förtjänar bättre än så här.


Här kan jag sitta och må som ett ruttet as idag och ingen lär tycka synd om mig alls. Inte ens jag själv.


Emelie, 28 år är för gammal för att festa mitt i veckorna. Alkohol intages bäst i små doser en fredag kväll i hemmets lugna vrå då man kan krypa i säng vid 22 och sova ut dagen efter. Lördagar är tid för återhämtning och på söndagen mår man bra, för att vara i rent ut sagt toppskick till måndagens arbete. Förstår ni grejen? +25 och allt roligt är slut.

Onsdagar skall icke festas på då arbete kl 08:00 infaller på torsdagens morgon. Det är ren och skär idioti. Man ska heller inte gå hem i klackar som gör att man behöver ha duntofflor på jobbet dagen efter. Man ser ut som ett flummigt pucko, dessutom med näsan alldeles för långt ner i den verkningslösa kaffekoppen. Halvsovande.

Och värst av allt, fyllornas baksida: Jag verkligen måste ha flottig mat, helst på en gång. Flottflottflottflott. Gärna en pizza med extra allt eller eventuellt Burger King om jag får beställa lite extra frityrsmet vid sidan om. Jag som just inte ätit skitmat i flera veckor i sträck. Mitt kolesterolvärde skulle ta livet av vem som helst.

Hösten och vintern kommer bli en lång och jämn plåga av kyla, fattigdom och självsvält. Underbart, jag längtar.



***

Kommentarer
Postat av: anna

men neej inte vara negativ nu! hmm, kan man kanske inte säga att all flottmat och illamående är värt det om du nu har haft skitroligt kvällarna innan?

2008-07-31 @ 10:04:35
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Lotta

Då är det parad bokad på Lördag! Jag är tyvärr fortfarande lite schleeten men lovar att göra mitt bästa, och allt kan ju bara bli bättre än det jag presterade förra helgen :)

2008-07-31 @ 10:34:01
URL: http://lotla.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0