You want pictööörs?

Hähä, det ska bli! Detta kan ses som lite av en hämndaktion till Jonas, som faktiskt tog några bra bilder på mig men ändå valde att lägga ut skiten till allmän beskådning. Jag säger bara: J, nästa gång är det du som behöver sova med ena ögat öppet. Be afraid, be väry afräääid! Ok, det blir inte bara semesterbilder på honom, inte heller orkar jag förklara varenda bild, men känn dig väldigt välkommen in att titta i familjealbumet. Vissa bilder är suddiga, delvis beroende på onykterhet och delvis på att de fotats med mobilen. På vissa bilder är personernas ansikten jättesuddiga. Det beror helt på onykterhet. Man blir inte snygg med sprit i kroppen, enbart fulare. Som bild nummer 2 nedan, ett djävulsmungo blir kysst. Helt jävla otroligt.

                                               
 J i Falu Gruva                                                                Kotteby glad med kanel  Systers toyboy tillika pojkvän
       



Syster hånglar upp lokal
kändis på Liseberg             Hisingens farligaste     Äckligaste groggen ever
         


Jonas med sina                                                             Alingsås farligaste fiskmås            
kontanter :)                          En lycklig Majsan             Han hette Kaj och var störd.
    


Fiskmåsen hade väl om jag ska överdriva ca 3 meter mellan vingspetsarna. Skitäcklig. Fiskmåsar är inte djur, de är as.

Häj häj!




Kommentarer
Postat av: J

Haha din jävel :*

2008-07-30 @ 13:22:20
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lotta

God for you!!! Att du kömmer med andra ord! Det är Pride Tåg på lördag så låt oss vara små regnbågsbarn och titta på spektaklet :)

2008-07-30 @ 13:58:10
Postat av: anna

haha men du var skitsnygg på alla foton ändå!

2008-07-30 @ 14:35:36
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Lota

Johan pratar fortfarande om Lasses bögskräck :)

Ha ha ha! Hoppas bara på fint väder, paraden börjar vid 13 tror jag.

2008-07-30 @ 14:50:28
Postat av: anna

haha ja jag trodde jag hade inbillat mig inlägget du tog bort men det e lugnt! :D Är bara glad för att jag inte hallucinerar. Hmm, okejdå, du kan få en biroll. Men inte med Johnny Depp. För han vill ha mig och mark wahlberg, men däremot kan vi ta in en till kändis, vem vill du ha? Jag fixar allt. jag e boss över finska maffian.

2008-07-30 @ 15:14:33
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: anna

du kan få många heta scener om du vill! :D haha! Och mr bale får gärna vara med hehehee :D bra val!

2008-07-30 @ 16:00:30
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: J

Haha mjo tjernobylbarnet är ju en given klassiker, kmr nog därifrån.. men leroy e lite simpel tycker jag, cykelpumpen e ju inget mot pizzabagaren ;)



Men satana haru tagit bort ett till inlägg? fylleinlägg eller? erkänn att du sitter och smuttar skogstjärna för att du har så trist =P Puss

2008-07-30 @ 16:41:09
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mikke

Kul att du tittade förbi min blogg. Kom gärna tillbaka, jg lovar att bjuda på lite lästips och filmtips och annat smått och gott! :D

2008-07-30 @ 22:37:21
URL: http://litotes.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Så full var jag ju inte vid kanelvinsttillfället.

Det var ju J:s hetsköp av Budweiser på Sticky som ställde till det. Så vem i hela friden har gjort mina ögon som de är på det kortet?

2008-07-31 @ 18:04:51
URL: http://kotteby.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0