2 pärlor

Jag har som oftast sällskap av en massa pärlor. Både av bättre och sämre kvalitet. De här 2 hör till de bättre eftersom de oftast förgyller mina dagar mellan varven av bråkiga kunder.

Den ena ligger i knät och den andra på golvet, ibland morrar dom ikapp av ljud som hörs utanför och de är omöjliga att få tyst på när de väl trissat upp varandra till bristningsgränsen. Såhär kan det låta i kör:

-Voff
-VOFF, voff
-Voff, voff, voff..grrrrr
-VOFF, VOFF! GRRRR
-Voff
-VOFF
-Grrr
-GRRR, VOFF, voffvoff, voff

Om man lade på lite musik i bakgrunden skulle de låta som värsta hiphop duon. Kanske skulle prova att släppa en demo och skicka till Bert eller Snoop Dogg? Tror båda skulle bli rätt imponerade av deras gutturala kunskaper.

Visst ser han ut som katten Jansson bakifrån? King of the doggykårg


Den katten är, som vi alla vet, gay och det är Pysen också. Han sniffar Atlas på otäcka ställen alldeles för ofta. Lika ofta blir Atlas helt galen eftersom han inte är gay. Atlas är egentligen ingenting eftersom han inte äger juvelerna längre. Han förstår aldrig vinken och jag gissar att ilskan kommer ifrån att det kittlas i punghåren även om själva pungen är borta. Förstod ni? Han är kastrerad mao. Jag kanske kunde nöjt mig med att skriva det, men jag gillar att snacka pungar.

Nästa veckas ämne: Kittling i kastrerade mushår. (Här behöver jag lite info och fakta från frivillig)

Som lite extra kuriosa efter helgen: 3 brutna tår efter straffsparkar barfota över lekstugetak. Ett ofrivilligt klädbad i poolen av lägre chef med hjälp av högre chef på begäran av annan chef via telefon. Ett yrvaket uppvaknande på en gräsmatta någonstans i Väsby runt 6 tiden på morgonen. Den mannen hade högtflygande planer på party i Hägersten med en massa brudar. Gissa om han var besviken när han vaknade upp på en sommaräng helt själv, omgiven av endast grässtrån och eventuellt någon turist som hamnat totalfel. I övrigt ett antal spyor lagda av kollega hos annan kollega, medans flickvännen undrade var karln höll hus. Änte trävligt så sääg!! Själv var man ju väldigt lugn och städad. Men vissa av oss vill ju hålla oss så då chansen för lönehöjning ökar betydligt om man visar hur beskedlig man är.

Lunch = slut, back to the satans headsetet. 3,5 arbetsdag kvar till semestern! Kunde inte längta mer!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hahahah....

Jag såg uppmaningen. Sitter i skrivande stund och gör aktivitetsschema. Numera uppdaterad med struken åka-spårvagn upplevelse.

2008-06-30 @ 13:52:18
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Vi åker till Amerikatt....

2008-06-30 @ 15:07:19
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: j

söt! :)

2008-06-30 @ 16:04:26
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: j

sv:

haha bra ;D

2008-06-30 @ 16:55:58
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Ilir

Det var en dyr javla Gambian du fick. Du kunde inte hitta nat billigare. Jag hade oversatt for halva priset =)



Bulgarien ar som Polen, fast lite mer slitet och lite billigare dricka...tror jag.



Verkar som att du haft en riktigt bra vecka. Hur sliten ar du pa en skala?

2008-06-30 @ 18:37:19
URL: http://lepricon.blogg.se/
Postat av: J

Det är sant, du kan ju mer om fotboll än hedman iaf ;)

Fick inte spela nånting, mormor å mammas karl är allergiska mot musik, kombinerat med grav nikotinbrist så blev det en rätt intressant resa.. ^^



Detta var fö ett rätt skevt inlägg =)

2008-06-30 @ 18:42:05
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack för de fina orden. :) Men jag har inte slutat blogga, jag har tydligen bara tagit semester från bloggen. Har hört att låter bättre att säga så.



Låter som en hejdundrande helg! Må väl, nu är det bara tre dagar kvar.

2008-06-30 @ 18:58:43
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0