Fy på mig

Jag kommer på mig själv efter en hel timme att jag fastnat i värsta dokusåpan på nätet.

Nämligen dessa 2 bloggar Kissie och Fanny. Jag har lidit kval och nästan bakbundit mina händer för att inte skriva en kommentar till dom båda, där jag försöker få in vett och etikett utan skällsord. Tillslut inser jag att jag är tacksam som fan att jag lät bli. Jag tror nämligen de är samma person, de ser ju exakt likadana ut. Och helst vill jag inte att ni går in på deras bloggar heller. För gör ni det får dom ännu högre statistik och i slutänden är det vi som ser till att dom kommer tjäna pengar på sina bloggar...precis som Bondagebella eller va hon nu heter. Folk kan inte sluta läsa skiten och klagar på pengarna hon tjänar, men hallå? De som läser, hatare eller icke hatare, är ju de som betalar hennes Gucci brillor. Läskigt värre. Jag tror dessutom att om Kissie och Fanny nu inte är samma person, så är dom i smyg bästa vänner som har en briljant affärsidé. Lotta vad säger du? Ska vi på äkta fjortisvis hänga ut varandra och låtsas sno varandras pojkvänner och skapa så mycket dramatik att kvällspressen kommer skriva om oss? Jag tror det, du får börja. Men berättar du mina värsta hemligheter ska jag spänka dig nästa gång vi ses. Du får väl hitte på..det är ju det tjejerna gör.

Snart ska jag lägga upp en videoblogg på mig själv när jag sitter och röker och tuggar tuggummi. Jag kanske inte har så mycket att säga så det kan bli mest: Ahh, alltså...Hihi, jag vet inte riktigt vad jag ska säga till er. Men jaaa, jag har väl haft en bra daaaag. Å sen ska jag o Saaaraaa in till stan och ta en latte, efter det så ska vi..tjaaa..jag vet inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hihi, jag är lite sugen på en glass också förresten. Jaaaa...med choklad såklart. Alltså en glass utan choklad, det är ju som..som,... (Här kommer det ta stopp eftersom det inte finns någon som helst livserfarenhet att ta utav)

Nä, jag säger då det. Tacka vet jag att vara vuxen. En vacker dag (om ingen har ihjäl dem, för det verkar riskfyllt om man läser kommentarerna på deras bloggar) så kommer de växa upp. Och vi kan väl hålla tummarna för att  åtminstone en av dem blir normal?

Puss o snutts på er.

Kommentarer
Postat av: J

Tror jag skrev nåt liknande där nån gång i mars, men jag var ganska full i mars så jag kan ha skrivit om nåt annat...

Jag vet! Allt man behöver är egentligen en mobilkamera och paint så är saken biff. Men fatta vilken låg budget jag kommer behöva, det ska du va glad för ;)

99 balubas för tältet. Stadigt? Det får man nog dra lott om...

2008-06-05 @ 13:33:16
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Det var visst i maj. Jag var full då också.

http://kreftans.blogg.se/2008/may/jonas-tycker-till.html

Så slipper du läsa mer än du behöver av smörjan ;)

2008-06-05 @ 13:58:46
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Ilir

Tror nog det blir tillbaks till Sverige efter det har. Indien ar det fan inte ens talan om, borjar irritera mig pa dem. De har alldeles for hog energiniva, speciellt pa morgonen da man sjalv ar som en zombie.

2008-06-05 @ 16:11:04
URL: http://lepricon.blogg.se/
Postat av: Veronica

I´m stuck in the dokusoap. Däm you!

2008-06-07 @ 16:03:07
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0