Geni-knölsgnugg!

***

Oggy glömde sin jacka här och jag lovade igår att jag skulle skicka den idag. Det glömde jag, jag glömde även gå upp ur sängen imorse och stapplade in på jobbet vid 10.30. Alltså min start på dagen var lite seg. Eftersom jag inte sov när klockan var 03.30 imorse borde jag varit lite mer förutseende och börjat hinka kaffe tills klockan skulle ringa kl 06.00.

Men som ni läste, jackan är kvar och jag tänkte att jag eventuellt skulle lotta ut den om inte Oggy misstycker.

Vilken film kommer nedanstående ifrån? Gissar ni rätt får ni eventuellt jackan. Behöver ni ledtrådar får ni den eventuellt också, men då skickar jag ofrankerat utan avsändare så ni får hämta ut den själv. Gissar ni bara fel, ja då slipper Oggy frysa i sommar.

(OBS innehåller vulgära ord på engelska. Sluta läs här om du är språkkunnig och känslig)

(Nä, tänkte väl det era snuskisar. Finns det någon normal som ens läser min blogg?)

Så: " - Give me an `H´! Give me a ´U´! Give me a - giant pussy-licking,
            ass-fucker cock shit! I´m sorry..That was my Tourette´s."

Liten ledtråd: Komedi från 2001.
(s.160. = min ledtråd..ähum)

Gissa på!


 

***




 


Kommentarer
Postat av: Oggy

Din hynda! Hur kan du?



Men eftersom jag har sådan tur att svara först så här är svaret:



"Not another teen movie" (tacka gud för google)

2008-06-23 @ 18:58:18
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Mli

Oggy: HAHAHAHA! FAAAAN! Jag trodde verkligen inte det skulle finnas å googla, så jag struntade i det..jaja, another lesson lernd;) Skickar Fred Perry imöra!

2008-06-23 @ 19:38:13
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Stavfel. Ja veet!

2008-06-23 @ 19:40:00
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: J

men scheisse var man tvungen att vara först? jag som behövde en stadig sommarjacka

2008-06-23 @ 22:17:26
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0