Ojojojojjjj!

Man är ju totalt mästerlig på att fixa med hamburgare till massorna. Jag höll mest koll på "brön´a" och andra pappan sneglade avundsjukt på mig. Det där med "brö´n" och män är ju liksom lite känsligt. Jag klämde till med att jag var lesbisk och att dom minsann var mina och sen nöp jag honom i näsan med grilltången.  "Brön´a" (visst e det drygt att läsa så?) var halvtinade bara så mitt uppdrag var att se till att de blev varma. I ungefär 1,5 timme grillades det "brö´n" å hamburgare med en salig fart. Jag självutnämnde mig till toastmaster efter en stund men jag höll inget tal. Kanske var lika bra det eftersom jag hade extrema personliga åsikter om hur "ansvariga-mamman" skötte och delegerade sina uppgifter.

En kommentar när hon kom för att kolla läget var: Men guuuud så det ser ut här!

Helt förskräckt var hon över lite papper som låg utspritt.

Om hon hade vänt blicken åt andra hållet och sett 20 meters kön som fylldes på, samtidigt som kolet höll på att svalna i grillen och "brön´a" som hon skulle tagit fram tidigare var stelfrusna. Då kanske hon kunde knipit käft? Men nä, usch och fy för lite skräp! (Fingerspret)

I alla fall gjorde Hampan 8 mål av sammanlagt 14. Där kan vi snacka KUNG. Inte en match förlorade dom och alla kämpade mer än någonsin. Så otroligt fantastiskt kul att se kidsen i action!

Jag har svartmålat några kungar pga att min ska synas bäst. (Nä, givetvis inte därför, utan för andra orsaker)

Blivande AIK-spelare:




Kommentarer
Postat av: J

Men sicket proffs! =) Hampe alltså, inte du. Okej du kan också få va proffs då, brö'n är tricky shizzle...

2008-06-16 @ 19:47:09
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Hahaha så himla söt!

2008-08-27 @ 17:34:57
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0