(Hittar inte på någon bra rubrik)

Vilken helg! Äntligen fint väder även när jag är ledig. Annars brukar det oftast bli dåligt väder lagom till helgen och fint igen till måndagen. För en gångs skull har jag tur. Falun hade varmast i hela Europa igår med dryga 32 grader, tack, det kände vi. 7 timmar gick åt till solning och badning, med ungar och hela alltihopa vad det innebär. Dvs, fika, mat, fika, dricka, fika, glass, torka, torka, glass, fika osv. Det här är andra året Hampus kan simma och det innebär att man inte behöver råstirra på poolen utan kan slappna av och njuta på ett helt annat vis. Underbart! Däremot var det ingen bra idé att lägga sin solfilt precis bredvid beachvolley planen..DUCKA! Var ordet som skreks alltför ofta och jag bet halvt av mig tungan varje gång i panik. Bollrädd som jag är.

På kvällen var vi hos mamma och käkade god middag som mormor lagat. Stackars mamma har fått riva ur hela köket pga vattenskada så det ser inte kul ut...Då är det bra att man har en mormor som kommer med färdiga lass mat!
Vid middagsbordet diskuterades tjejer med killarna, Hampus och Kevin 8 år och lillebror 10 år. De kunde visa i luften hur man hånglar (såg inte najs ut) och Hampus fnissade nästan förtvivlat och ville gömma sig under bordet när vi frågade saker om tjejerna i hans klass.

Men Hampus, är det någon som frågat chans på dig, undrade jag.
Jaa..hihiiii, ohhooooo, 2 stycken. Med det sagt gled han halvvägs under bordet.
Jag frågade vilka och han svarade.
Jaha, men inte My då undrade jag.
Svar: Hahahaa, näää..hon är inte min typ. Hon är för kort för mig och kan inte simma.
Hahaha ja vad säger man. Skönt att kraven inte är högre än så i den åldern...

Lillebror däremot var tillsammans med en tjej i flera månader. Dom var till och med på bio tillsammans. Under tiden till och från bion och under tiden sa dom knappt ett ord till varandra, men när dom kom hem satte dom sig vid varsin msn och frågade varandra va dom tyckte om filmen...Vilken dejt!

Efter ett tag gjorde hon slut. Anton (lillebror) öppnade mejlen en dag och där fanns ett mejl från flickvännen, i det stod: JAG GÖR SLUT!!! Med bokstäver så stora och feta att de inte fick plats på skärmen utan man fick scrolla för att läsa hela raden. Stackarn var helt knäckt över det..Finns ju snällare sätt att göra slut på och efter att mamma pratat med tjejens mamma så vet hon nog om det.

Inatt ringde telefonen, eller båda mobilerna rättare sagt. Det var OGGY (och Lotta) Jag hann inte svara på den första och den andra ringde någonstans låååångt borta och jag orkade inte resa mig ur sängen. 1 minut senare kom ett sms:

-Din jävla flohabba, se till att svara, vi har ragg åt dig!


Vilket underbart vänligt sms. Men jag tackar så mycket, där sitter dom någonstans i Örebro och raggar åt mig. Ni är för söta!

Näpp, nu är det dags att bege sig till badstranden igen. Idag blir det strand och inte pool! Alla tjatar om sina brännor osv och jag vill inte vara likadan. (Men ni skulle se mig nu, mohahaha, beat it om ni kan)

Idag har Robert namnsdag, grattis Robbelirobban, stor puss till dig!

Kommentarer
Postat av: J

Allt var ju så mycket lättare förr, nu har ju kravprofilen blivit ngt djupare haha =)

2008-06-07 @ 10:33:26
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Robban

Så har vi alla börjat att fundera.....Kuken e ingen leksak utan en smaksak:) Kram

2008-06-07 @ 19:55:22
Postat av: Mli

Robban: Så sant så sant;) Fast hur vet du det? Hörru, Majsan hälsar många pussar till dig!

2008-06-07 @ 19:57:54
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0