Djup? Vem? Jag? Nä, uttråkad.

Idag är det exakt 63 dagar och 6 timmar sedan jag tryckte på knappen som skulle förändra flera människors liv.


Jag låter som Oklahoma-bombaren eller nåt. Men jag lovar, det är någonting helt annorlunda.


Allt detta tack vare en persons fantastiska leende. Det kan uträtta underverk, glöm inte det. För mig är detta leende fortfarande det mest otroliga jag någonsin sett.


Allt detta som sker får mig att undra vilka planer mitt eget öde har. Någonstans sker någonting som senare kommer leda till en förändring i mitt liv, liten eller stor. När det väl sker, ska det bli spännande att följa den "röda tråden" tillbaka till sitt ursprung. Egentligen när jag tänker efter så går det väl hand i hand dessa trådar. En hel evighet tillbaka. Nåja kanske ingen idé att spekulera vidare. Då hamnar vi nog ända tillbaka på apstadiet. Hmm..fascinerande tanke..

Men som jag skrivit tidigare; Det är ingen idé att planera och oroa sig inför framtiden, den lär ändå bjuda på massor av överraskningar man inte räknat med.


(Åh, herregud. Det här räknas väl inte till att vara djup va?)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen fröken djup! Du som inte brukar vara djupare än en vattenpöl i sommarsol,iaf inte offentligt..

2008-05-11 @ 19:49:03
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Mli

precis! Å allt e liksom ditt fel;)

2008-05-11 @ 20:03:46
Postat av: pelle

hmm...det där är ju mina ord...ordknyckare där...

2008-05-11 @ 20:06:30
URL: http://pellepatrask.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja det är dina ord Pelle. Jag lånade dem eftersom du alltid har rätt..

2008-05-11 @ 20:37:05
Postat av: anna

Haha! Jo nu var du djup! Men du är förlåten, det behövs lite djupa tankar också ibland.



Och tack för att du tycker jag och stanley är ett vackert par :D blev så glad när du sa så! Han var lätt att snärja ska du veta! Han föll för mitt hår, och jag föll för hans, du se ska när vi leker med hårsprayen haha!

2008-05-12 @ 04:39:01
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: anna

haha jag går upp 4 för att hinna med tåget tidigt på vardagarna :) så om det är ngt jag e veteran på så är det gå upp tidigt. Ja o så tiden i usa såklart ;) haha.

2008-05-12 @ 09:34:34
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0