Skottans bananer!

Hallå alla vänner och er som jag känner och er som jag inte känner men gärna vill lära känna osv..

Det finns en väldigt bra bok ute i handeln. Den ska visst vara asbra, nåt för varje människa att läsa. Normala och icke normala. Jag skulle gärna låna den av er om ni köper den först? Skulle ni finna den dålig kan ni ju alltid skänka den till mig senare lr nåt. Nä vadå? Jag snål? Tycker jag inte alls, bara väldigt ekonomisk! (Ja, eller hur)

Tyvärr gick mina sista slantar av löningen i fredags åt idag. Tjejen i kassan på Gina Tricot snodde hela plånboken, vilket jag kan tycka var skittaskigt gjort. Men i utbyte fick jag ett par, tre, tjaaa..till och med fyra klänningar. Inte så dumt?

Hursomhelst blir det här ett förjävla rörigt inlägg, det beror på min sömnlösa natt. Jag skyller alltså på mina grannar, som just nu karvar dalahästar ur parketten. Ja, det där har vi ju snackat om förut. Men jag VET att det är det som de pysslar med (innan de ligger med varandra) Kan tänkas att det är någon form av förspel. Karva parkett är ju väldigt upphetsande, jag borde veta eftersom halva mitt vardagsrum är provsprängt. Va? Sprängt? Ja, jag sket i kniven och körde dynamit i golvet istället. Det består numer av spån och flis. För ytterligare vetskap kan jag berätta att jag just spillde ut alla popcorn i soffan och att jag för en liten stund sedan fimpade ciggen med fotsulan. Yes, I´m in a little bit of pain just nu. Men jag har ju lärt mig en läxa.


Hursomhelst go vänner så blev det här inlägget ännu rörigare än jag påpekade ovan, så nu ger jag mig. I surrender to the bedbugs or something.


BOKEN NI SKA KÖPA HETER: SNABBA CASH. Köp den, låna ut den, slipp se den någonsin igen. (Ni vet ju hur bra jag är på att lämna tillbaka saker)

Tackarr.


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Jag har "Snabba Cash" i pocketform. Men säg det inte till någon. Postbilen är på väg till Norrland.

2008-05-29 @ 11:14:14
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

Hmm jag vet inte om jag ska tolka det här som rent nonsens eller en medveten provokation. Allt är bara så förvirrande.



2008-05-29 @ 11:45:50
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag ser att du får kottebys, behöver du två kan du få min också, säg bara till.

2008-05-29 @ 13:41:06
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Trots att jag inte heller gillade skrivstilen i Snabba Cash, så kommer jag att läsa den nya Aldrig Fucka Upp.



Och det är fucked up!



Och det får du heller inte säga till någonting. Det är som om jag gör samma misstag två gånger. Och vilka gör sådant?

2008-05-29 @ 13:48:23
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mli...Jag har även jag blivit rånad på gina...konstigt folk det där...Im back in da byhåla igen och inte fan är det kul..

2008-05-29 @ 17:02:19
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: J

Risigt kotte, jag ska skrika det till världen...

2008-05-29 @ 17:37:16
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0