It happens in Dalarna!

Hahahaha, så skönt att Dalarnas tidningar har det här på nätet:

BROTTSPLATS DALARNA



Det var en väldans tur att man inte befann sig på den vägen när Åke 45 kom glidandes (eller försökte) med så mycket sprit i kroppen att man undrar vart blodet fick plats. Nu var det ju tur att farbror Blå inte hade så mycket att göra och de hann åka dit innan Åke hade hunnit köra ihjäl sig själv ner i diket. Eller möjligtvis hade han väl brutit en tå när motorfordonet välte över honom i ett lerfyllt dike någonstans på en 50 väg mitt ute i ingenstans. (Centrala Smedjebacken ÄR mitt i ingenstans).

Det är så väry intressant liksom, nästan lite läskigt, som Cops. Vilka fler kommuner och län har det? Va, va, va? Men så har vi ju ett världsarv här också, pilutta er! Det händer mycket här helt enkelt, det är bara att leva med den vetskapen. Känns lite tufft ibland att vara ett kändislandskap, but what to do?

När vi nu ändå är inne på länkar så kolla in Knugen HÄR. Jag får aldrig nog av det här klippet och jag skrattar lika högt varje gång. Mest för att människorna i publiken ser ut som ett knippe hönshjärnor när han kläcker det där fantastiska uttalandet. Han är förvisso inte mer än människa men hur klantig får man bli liksom. Han måste haft potatismos i hjärnan den dagen och är därmed ursäktad för jag vet precis hur sånt känns. Grötigt och saggigt.

Kyss på er!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Oj vilka snälla år! Det gjorde mig riktigt glad att läsa!



Och jag njöt av ditt brev till chefen! Grattis till löneförhöjningen :)

2008-11-11 @ 22:12:17
URL: http://magnusskoglunds.blogg.se/
Postat av: Laura

haha, tror fan jag överbevisade hans påstående ganska grovt med det där inlägget.



Men som du sa, har man potatismos i hjärnan så blir det lätt så. Speciellt i mitt fall som har det i form av halvfabrikat. Dvs lite potatis och resten tillsatser som ska få det verka trovärdigt och funktionellt... =)

2008-11-11 @ 22:47:59
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

hahahahaha! tack för det klippet. spottade kaffe över hela tangentbordet! HAHAH!

2008-11-12 @ 06:48:19
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: anna

haha ska kolla in klippet :)



...men mockasiner? jag tänkte mer på det kvinnliga kärleksorganet haha!

2008-11-12 @ 13:23:22
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0