Snart så..

...ska jag ha en liten lektion på bloggen om hur man kör i en rondell.

Nu är jag så förbannat och innerligt trött på alla suckers som försöker ta livet av mig varje morgon.

Jag ska bara rita nåt fint i paint först så alla förstår vad jag menar. Det kommer bli jävligt tydligt. Sen ska jag sälja bildfan till expressen och till aftonbladet så att varenda kotte kommer se vad jag menar.

Om jag är bitter?

Så inihelvete. Nästa gång väjer jag inte undan. I sanningens namn behöver jag faktiskt en ny kylare och då hoppas jag att Gerthrud 47 år och hennes Merca får huven tillknycklad så den ser ut som en Mazda när jag är klar. Och Gerthrud..ja hon kan gärna få nackspärr på livstid.

Åver änd aut.

Kommentarer
Postat av: S@tu

Men tack och amen!!! Vareviga j*vla dag har jag lust att köra efter, och läxa upp, iallafall en inkompetent bilist som inte vet hur man kör i rondell!! Hur svårt kan det vara liksom!! Hoppas att Gerthrud 47 får mazdan uppkörd i sin plastikopererade näsa!

2008-11-05 @ 13:20:02
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

ja, rondeller har folk mycket svårt för. åkte med i en bil som det låt såhär i en gång i göteborg:

"brukar det inte vara en rond... !schmack! ...ell här... hehehe. hoppsan!"

rakt över och igenom rondellen körde vi. japp.



... så folk kan ha nytta av din målning.

2008-11-05 @ 15:00:39
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Men vfn igen? Nästa gång, tryck tillbaks! Vad ere värsta som kan hända liksom..

2008-11-05 @ 17:25:21
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0