Något jag irriterar mig på

Varför skriver ungdomar hela tiden "han" när det borde stå "honom" ?

Typ: Va, snacka du med han?

Det heter HONOM era småjävlar.

Ah, det var väl allt jag hade att komma med. Jag har inte så mycket mer synpunkter på det och inte heller är jag kapabel till att utveckla det för jag har så dålig utbildning. Jag bara tycker saker hela tiden men jag kan aldrig backa upp det tror jag. Jag är ju lika jävla puckad jag.

Så istället bjuder jag på det jag tycker om mest förutom Hampus och Jonas, nämligen musik.

(Föresten, skrev jag ungdomar? Oh gode gud hjälpe mig.....)



***

Kommentarer
Postat av: Tutten

Jag håller med dig fullt ut!

Jag har en himla massa vänner som fortfarande pratar så. Man blir galen! "Ska hem till hon nu??"



Jag älskar att jag är en ordpolis med enbart G i svenska B. =(

2008-09-10 @ 12:06:23
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag har verkligen också tänkt exakt samma sak. Dessutom fullständigt hatar jag när folk (inte bara ungdomar) säger att de tjänar pengar på något som de egentligen sparar pengar på. Nu blev jag upprörd. :)

2008-09-12 @ 19:23:49
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0