Enkelriktad tankeverksamhet...

Jag trodde ärligt att mina äggstockar följde med ut vid min förra förlossning.

Icke!

Det pirrar i dom och det är en väry underlig känsla. Det pirrar förresten lite överallt kan jag meddela för er som undrar (?).

Det enda jag kan tänka på är sex

Sex och samlevnad och snusk...hela långa dagarna. Jag blir tokig! Jag tror inte jag ägnade hälften så mycket tid till det när jag var singel som jag gör nu. Nu vet jag hur en nymfoman mår och känner sig dygnet runt. Jag reagerar på meningar som:


-Är det styv kartong?
(Åh, ääähhääähhää..vasadu? Styvt..jaa)

- Jag kommer!
(Va? Vem? Äh, käften!)

- Är korven kokt?
(Kokt, stekt, friterad, vem bryr sig, ro hit!)

- Det är hårda bud!
(Hård hårdare hårdast...låter spännande...berätta mer..håhåjaja)

- Se upp för våta vägbanor..
(Våta, kåta, oj vad det rimmar, tjohej...)

- Det är fuktigt ute..
(Ja inte bara där du..)

-Kolla din PC..
(Du menar pc-muskler?..Oja jag övar...)

- Jag är utsvulten!
(Jamen sluta tjata, det finns mer frustrerande sätt att vara utsvulten på..)

Do I have a problem? Är jag ensam om det här? Borde jag spärras in?

Miss you hanni


Kommentarer
Postat av: J

Jag tar det helt enkelt som en komplimang

2008-09-14 @ 17:20:44
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Du är inte ensam, TRUST ME!

2008-09-14 @ 19:51:26
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0