Ett sista

Ni vet en sån där dag som är förjävlig?

Då allt går fel, när allt känns bedrövligt överjävligt, man har grymma olustkänslor, vill krypa ur kroppen och har lust att gråta och skrika högt för i princip ingenting?

Well, en sån dag har jag idag. Det känns som allt och alla bara jävlas med mig och jag undrar hela tiden varför. Kan inte dra mig till minnes att jag har gjort något för att förtjäna detta tillstånd. Jag kan även meddela att jag lider en fruktansvärd förlust av järnbrist.

Fattas bara att mamma ringer och säger att hon inte är min biologiska mamma. Att jag är född i sydvästra Mongoliet av en kvinna med tre armar samt ett emaljöga och att jag är uppfödd på getmjölk och grus. Inte helt omöjligt med tanke på mitt utseende och min känsla för att gå och gräva ner mig i ett mörkt avgrundshål.

Skitdag.

Låt den ta slut, please.

Nu ska jag låsa in mig på toaletten och gråta långa rännilar av svart mascara.



***

Kommentarer
Postat av: Tutten

Toffsen, donät crajj!! :(



kramar

2008-09-02 @ 14:51:41
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Tutten

ahmen det är du med :)

i vsnliga fall.. eller jag tror tilloch med du är det med mascara längs kinderna!



Ja, jag blir en mensapa om 4 dagar.. känns ju skönt.. nu är jag full med vatten iallafall.

jättefin känner jag mig.. kräks!



Det blir bra när man sitter o käkar nybakat VITT bröd från pizzerian med coca cola.. JAPP!!!

2008-09-02 @ 15:11:22
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: anna

Det e tisdag! tisdag är den värsta dagen på veckan! det e bara att stå ut kompis!

2008-09-02 @ 15:26:55
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: J

Vi hörs snart darling, då ska jag muntra upp dig som bara jag kan! dvs med lyteskomik...



Och vi ses snart också, då ska ju muntra upp dig ännu mer! Med med lyteskomik, då dock mest min egen ;) Kyss

2008-09-02 @ 17:34:48
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0