För bövelen

Jag har varit på kalas! Jag gav bort en flaska vin med ost, kex och marmelad till.

Enligt mormors dagbok gav jag henne samma present förra året. Men hey! Det var iallfall olika årgångar.

I samma dagbok har hon noterat lite den 2/3-2000. Samma dag Hampus föddes:

Idag fick Emelie en son. Sören har snickrat på hyllorna. Godnatt.

Det känns fantastiskt att jag efter 11 timmars lidande förärades en hel mening. Sören snickrade och möjligtvis svettades en droppe under 1 timme och fick lika många ord nedpräntade. Vilken jämställdhet.

Hur som helst fick jag 3 paket cigg av mormor för hon har varit på kryssning. Det var ett bra byte, dessutom slipper jag sluta röka på några veckor.

G´natt

Kommentarer
Postat av: J

Ge mig allt det där och en slaggsten i julklapp så är jag din för alltid =)

2008-09-30 @ 23:26:14
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0