Relationsrådet

Det ligger en stor labrador på golvet vid mina fötter så jag kan inte röra mig ur fläcken. Eftersom jag skulle behöva komma ur stolen för att pärma papper men inte kommer en centimeter så får jag skriva ett rätt värdelöst inlägg tills jycken vaknar.

Den senaste veckan har jag tydligen blivit smygutnämnd relationsexpert. Min telefon går varm.




Relation 1. Påkommet mobilsmusslande med tredje part.

Råd: Skit i hela alltihopa, gå vidare, glöm.

Vad som skedde: Ny chans.

Sammanfattning av mig: Okejdå, man kanske inte ska kasta bort något som kunnat bli riktigt bra. Men å andra sidan, man glömmer inte så lätt, tro mig, jag vet av egen erfarenhet...Svartsjuka är vidrigt tärande på ett förhållande och där var egentligen gränsen för otrohet nådd för länge sedan. Min personliga gräns dras nämligen mycket tidigt även om inget fysiskt har inträffat. Däremot så hoppas jag givetvis att det ordnar sig väl. Han är nämligen en nära vän och värd någonting riktigt bra!



Relation 2. Har pågått i ungefär ett år, ej sammanboende.

Råd: Lufta lite, tänk efter. Är det alldeles för mycket som inte känns bra. Skit i alltihopa, gå vidare, glöm.

Vad som skedde: Vet ej ännu

Sammanfattning av mig: Se under råd. Jag har varit med om såpass mycket att jag vet att om det inte känns som om det skulle kunna bli bättre, varför kämpa? Slöseri av sitt eget liv. Det är trots allt det som kommer först, mår inte en person bra gör inte heller omgivningen det. I en sån här situation är det lätt att tänka på någon annan än sig själv för att man är rädd för att såra, men är det någongång man får och bör vara ego så är det nu. Punkt.



Relation 3. Innefattar även relation 4. Ehh...not so much information..det är inte ens en relation. Än.

Råd: Hångla loss gatt dämmet! Ligg lite!

Vad som skedde/sker: Mig veterligen inte särskilt mycket. Det sms:as hejvilt, men bara genom mig. FEGISAR!

Sammanfattning av mig: Ni ska ligga mera, ni ska dejta, ni ska kela, därför att ni båda behöver det. Ni behöver INTE bli tillsammans, ni behöver INTE lova varandra någonting. Och ja, båda tyckte den andra var bra i sängen. (Jag vet att ni undrar, men det är bara jag som vet. Och ca 40 till efter ikväll..) Men ingen vet vilka ni är, så sluta tjura på mig nu. Jag ville bara ge er det rådet. Ni är båda söta, fantastiska, goa människor. Dä blir sååå bra så. Ni kan väl käka en god middag? Jag kan vara er sambandscentral och jag kan hämta dagen efter. (Igen). Fårrden hämtar gärna upp en nylagd människa. (Nylagd, nyliggd, nyluggen? Äh, nyknullad då.) And I löööööve the skvaller som kommer med :P



Så det var allt tack o häj, skjut en leverpastäj!

***

Kommentarer
Postat av: Tutten

Hahahahah Nyluggen. HAHAHAHAHA

Du dödar mig!

2008-09-11 @ 13:42:42
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Tutten

Faderskapet, fanskapet.. same shit different name!

;) hahahah.



HAHA neheee? Ojoj! Vilken solskenshistoria vi kan komma att bli. Eller är han/hon gift???

2008-09-11 @ 13:59:08
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: C

Inlagd!

2008-09-11 @ 14:55:45
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: J

HAHA Jag vet vilka dom är! Hoeh hahaw

2008-09-11 @ 15:24:36
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Hahaha en täbypojke.. är han 15 år? :(

2008-09-11 @ 19:31:46
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0