Good stuff!

Minns ni hur jag grät i ett inlägg om att jag missade ett av mina favoritband som spelade på Sweden Rock i somras?

Ni minns förmodligen inte...Men!

Mitt ibland trasiga mobiler, skalbagge-naglar, tisdagsfyllor, arga kunder och annat elände, finns ju ändå detta att se fram emot.

Ett ljus i tunneln.




Tillsammans med mitt Hjärtegull, min Honungshumla och hennes lilla Löve-bi, ska vi ju se Disturbed den 31 oktober!

Det kommer bli ett sånt satans röj och jag förväntar mig nästan att någon hoppar av mitt ben eller nåt. Men det är värdsliga saker och jag kan ha överseende med såna små fadäser om dagen och kvällen blir precis så rolig som jag tror och hoppas på!

Så. Visst var jag skapligt positiv i mina ord nu? Det är jag också normalt. Jag är så jäkla positiv i vardagen så ni anar inte, det är här jag skriver ner mina tjuriga känslor och visar mina svarta sidor. Jag är ledsen om det känns som det är det enda ni får ta del utav. Å andra sidan skulle det inte va så kul om jag skrev att jag fikade med Fia, Lisa, Stina, Jenny och Penny 107 ggr i veckan och tog bilder på vad jag åt osv va? Eller skrev: Oh, dä va sååå mysigt och det va sååå fint att jag nästan dog ba´.

Förövrigt fikar jag ju ändå inte. I hate it och några vänner har jag knappt. Jag sitter ju hellre hemma själv en tisdagskväll och drar en vinare framför msn. Det är gemenskap det, inte ett ljud, bara bokstäver. Helt perfekt!

Eller hur? Erkänn att ni gillar mitt bittra jag ändå. I think I do.

***


Kommentarer
Postat av: J

Bara i bloggen, live är du ju som sagt bara allmänt glad å go =)

2008-09-04 @ 14:51:34
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

HAHA! du måste skoja med mig nu? går det inte att låsa din ytterdörr??!! hahahaha?! fick sånthär nervöst vansinnesskratt bara av tanken. men hammaren är en jävligt bra idé! hoppas den var specialbeställd från australien och det var flyg- & tullfrakt på den! (om det ens finns? borde göra i detta fall).

2008-09-04 @ 22:20:34
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0