Jag har just avslutat en flera månaders lång förlossning

Och jag har fött något som är helt oregelbundet. Låter skumt och det lär det bli också.

Äntligen har karln tagit sig i kragen och skaffat sig en blogg.

Min kollega Kennys blogg hittar ni HÄR! Skriv nåt fint till honom så han blir glad, typ hälsa välkommen och så. Han vet ju redan vilka ni är som läser min. Han har väl hängt runt i era i flera veckor.

Nu blire till att försöka ta sig hem utan pengar och knappt någon bensin. Ska bli spännande, inte har jag några nedförsbackar så att jag kan rulla heller.

Önska mig lycka till!

Tack.


Kommentarer
Postat av: J

Snyggt byggt, välkommen hem =)

2008-09-25 @ 17:18:36
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0