Kärlek i mina ögon

Tänk dig att du kastar upp ett helt pussel med tusen bitar i luften och när det landar så faller alla bitar på plats och motivet är det vackraste du kan tänka dig.

Precis så är äkta kärlek.

Inga bitar som passar varandra dåligt eller inte alls och som du försöker trycka på plats med viss irritation. Inga fula skarvar av dit tvingade bitar på bilden för att de inte passade ordentligt från början. Inga skavanker som du försöker ha överseende med varje gång du ser den färdiga bilden.

Total perfektion.

Jag tror inte, jag är säker på att jag hittat mannen i mitt liv.

Enda felet just nu är att jag har pusslet men kartongen bor en bit härifrån.


***

Kommentarer
Postat av: Tutten

ååååååååååhhhh sååå fint!!!!!!!!

2008-09-07 @ 21:02:08
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sweeeeeeeet

2008-09-07 @ 23:12:00
Postat av: J

Vilken tillfällighet, jag har faktiskt hittat kvinnan i mitt =) Puss påre älskling :*

2008-09-08 @ 20:01:11
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0