Snacka om att jag har fullt upp

Det är Idol, Top Model och Spermabåten (Färjan) samtidigt på tre olika kanaler.

Det är vad jag kallar en händelserik kväll, allt på en gång och jag vågar bara gissa hur många kalorier jag bränner när jag zappar förtvivlat för att inte missa något väsentligt. Föresten borde stylisten som klätt på tjejerna i Idol för kvällen ta och leta nytt jobb. Alice, Anna och Sepideh är dessutom bäst utan tvekan.

Klockan nio vänder det, då blir det bara skit på tv´n. Och jag stupar i säng helt utmattad efter min match i soffan.

Welcome to my mondays!

Kommentarer
Postat av: J

Oh no, du kan inte, du får inte börja idol-kommentera på bloggen älskling :o

2008-09-29 @ 21:02:49
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: anna

men du vet det e vi med skinnjackor som e coolast i världen! faktiskt. det tycker jag. vi e stencoola.

2008-09-29 @ 21:15:46
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0