Till Kännäth och Känny

Jag misstänker att ni sitter och smaskar svampstuvning al forno i Borlänge just i detta nu.

Det var trevligt att jobba med er två i nästan två år. Jag hoppas att era sista timmar i livet blir en upplevelse av diverse hallucinationer mm. (Kännäth hade nämligen en önskan om att få uppleva detta.) Förmodligen har de sett både smurfar och andra vättar kuta omkring deras fötter idag. Lite förvånad är jag dock att Litte faktiskt hämtade er från skogen.

Jag är tämligen avundsjuk.

Mest på spritintaget, inte så mycket på giftsvampen

Spar en Frozen M till mig va? Jag kan gärna ta den på måndag....

***


Kommentarer
Postat av: K§E

hitta toppskivling i satans jävla hage.. schitt vare snurrar

2008-09-13 @ 18:44:40
Postat av: kåm hit föfan

vi ska på mc-fest(inte mcdonalds)

2008-09-13 @ 18:45:39

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0