Dear Blogg Fränds. I häv something to täll joou.

Om ni någonsin funderat över varför den blå pricken i er statistik rusat i höjden på sistone, så är det för att jag har förbannat skittråkigt på jobbet. Jag stalkar era bloggar ungefär var tionde minut  och ibland oftare i väntan på nåt gott. Man skulle kunna säga att jag inte har något liv och att jag lever och andas genom er. Vissa av er är riktigt usla på att uppdatera dagtid och det grämer mig (No names, men typ som Lotta). Ni är istället igång sena kvällar och nätter och vilken schleten 28-åring orkar hålla sig vaken då? De flesta av er är ursäktade pga arbete och så. Men inte alla. (No names, men typ Lotta då).

Å andra sidan har jag damp vid tangentbordet dagtid och oftast noll energi eller fantasi för att skriva mina usla rader på kvällstid.

Min mobil har fått krupp och dött eller nåt. Senaste sms trafiken lyder såhär:

Mamma: Ring så fort du kan
Syster: Han kanske står och ollar varenda liten planta när du är på jobbet. HAHA!
Lotta: Hej fru läderbränna..vad sker i lårviken denna helg?
(VAFAN! Ingenting, zipp ,nada!)
Montör/jobbet: Var är minibaren?
Linda: And vär is de gad däm photos?
Lotta: Du kommer bli en kanariekärring, haha!
Daniel: Ligger Flen nära Falun? :-P Såg en Flen buss, tänker hoppa på den om den stannar nära


Where is the löööv?

Ok, det här är möjligtvis kärlek. Om jag bara hade en folköl och en parkbänk och en stereo med den här låten skulle jag vara så  happi. Skruva upp, gatt däm it.

Köp min cykel snälla.

Kommentarer
Postat av: J

Till att killen alltid e kvar trots att du är 55 minuter sen? ^^



E ju lite min grej att blockethustla men idag orkar jag inte köpa cyklar. Kanske imorrn. ;)

2008-06-05 @ 16:23:32
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: maria Fln

Emelie... har du glömt att berätta för mig att du är jättebrun och kommer att se äckligt läcker ut i din typ sprillans nya baywatch baddräkt...

I så fall kan du glömma gemensam strandresa. Jag är fortfarande mitt bleka jag, har bölder på ryggen och röven påminner i det närmsta om den där fruktade gädd-aladåb-tårtan med ett extra aladåb. Ps glömde jag nämna att jag i oktober förra året bestämde mig för att raka bikinilinjen när tibet är fritt...... Ha, ha see ya later Mrs milf.

2008-06-06 @ 06:10:12
Postat av: Lotta

MLI min käre käre kanariekärring, jag har ett liv, räknas det som ursäkt för att inte blogga dygnet runt....Pöss Pöss

2008-06-06 @ 10:03:02
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Mli

Lotta: Ge mig lite av ditt.



Maria: Nu kommer du med, jag gömmer dig bakom ett parasoll.

2008-06-06 @ 10:23:11
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: J

Du det är faktiskt inget omöjligt resonemang. Eller så är det rastahundarna snett under som har tjuvkopplat in sin 600 wattslampa för 'örtträdgården'

2008-06-06 @ 10:33:10
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lotta

MLI trot eller ej men jag har kanariesolat idag jag med, i ett kalkbrott! Tame fan om jag inte börjar närma mig dig!!!! Pöss pöss

2008-06-06 @ 19:32:19
URL: http://lotla.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0