Nu gör jag det igen..

...länkar till någon jävla skitblogg som -lord have mercy- borde förintas i en molotovcoctail gjord för 1 miljard elefanter.

Kolla in bedrövelsen här.

Å andra sidan, när man läst alla sina älsklingsbloggar och kollat allt annat skoj vad gör man?

Jo då gottar man ner sig i sånt här. Och glöm inte, det är inte inläggen som är det intressanta, det är kommentarerna.

Ja hallelujah, jag är inte en sån jävla stjärna själv men hellå? Det är inte permitterade psykon man ska hålla ögonen på egentligen. Det är såna där jag bloggar om just nu.

Hur som haver. Jag har stört mig på mycket annat idag, mest för att det är tisdag. På nyheterna intet nytt: Rysslands president går som han har gamla tjack-skador och flinar som om någon gömt en banan i gommen på honom. USA´s presidentjävel kliver ut på trappen av Vita Huset, torkar bort kaksmulorna runt munnen och häver ur sig nåt som nån överbetald "expert" plitat ner åt honom timmen innan. Vädertjejen ska INTE ha prickigt i bild och stora lökar. Jag kunde inte sluta glo. Jag undrar varför alla talesmän för olika organisationer mm är så extremt irriterande att både titta och lyssna på? De talar släääpigt, har ticks i ögonlocken och stammar och flackar med blicken. Ge hit jobbet för bövelen! Jag kan göra det där för deras lön så mycket bättre.

SIst men inte minst. Jag ska sprida lite av den ovanstående cocktailen till Kina och deras puckade små regerande hjärnor. Den lilla flickan som sjöng någon sång på OS-invigningen var för ful. Istället tar man beslutet att låta en "söt" unge mima låten i TV inför hela världen istället. För, gud hjälpe, vad ska vi alla andra tro? Att Kina bara har fula ungar?

Dagens kram går till ungen.

Thi änd.

***


Kommentarer
Postat av: Oggy

Ha ha, mitt kostar 200 kr/mån på autogiro. Men jag är verkligen inte bitter för det. Nej, snarare tvärt om. Där har jag 200 kr som inte är förvaltade på cigg/sprit eller annat onyttigt!

2008-08-12 @ 18:16:00
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: J

Haha han är ju blondinbellas pojkvän.. kunde inte hålla mig från att kommentera själv.. =P

Verkar va en bra grabb ändå på nåt sätt, synd att han lärt sig blogga av flickvännen haha

2008-08-12 @ 23:00:35
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0