Say wadå?

Jag tror det finns en risk för att jag är rätt störd i huvudet. Jag har en del udda ideér, självklart inget jag delar med mig här, det ni läser är bara toppen på berget Ararat vilket räcker för er. Jag är snuskig, jag är ful i munnen och jag tänker helt enkelt som en karl i så många situationer att jag själv blir rädd ibland.

Nu har jag officiellt skaffat mig en karl. Är det officiellt på Facebook är det officiellt i hela världen. Jag tänkte att det var ju bra, äntligen någon som kan få lite ordning på mig, få mig att känna mig som en kvinna och eventuellt få bort den störda sidan av mig själv.

Ack så fel jag hade. Hans senaste inlägg kan ni läsa här. Och en kommentar han givit i Joels blogg idag kan ni läsa här.

Han är värre och jag vet inte vad jag ska säga om det? Kanske är det lika bra förstås, lika barn leka bäst heter det ju, fast jag skulle hellre säga: (här googlar jag efter knäppa ordrim eftersom jag är så kass själv och hittar: Snela klapa snopen och den här: moste knula snela jelp. Jag skrattar nu halvt ihjäl mig åt det här och eftersom jag är så uttråkad att jag dör nu så blir det inget mer försök till ordrim) Det här blev ett väldigt oförståeligt inlägg och det var heller inte meningen att du skulle fatta nåt.


Säg inget men jag planerar mina manliga vänners julklappar. Det blir en T-shirt med ett tryck: Snela klapa snopen. Mohaha. Den är klockren! Eller min egen: Mina balar sprängs kan du snela rynka mig?

Nä nu ska jag gå och skjuta mig långsamt en sväng. Höres.

***

Kommentarer
Postat av: J

Rika barn leka bäst

Lika barn leka häst

Lika barn leka med garn

Hellre ett likt barn än ett olikt, trots att det leker.

Men jag ska skärpa till mig och få dig att känna dig som en kvinna, promise =)

2008-08-11 @ 19:54:52
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: scream and shout

haha PERFEKT! Jag hojtar till nästa gång jag skall pressa potatis, så att jag slipper använda mig uttav vitlökspressen, även om marodören i mig faktiskt tycker att vitlökspressen är ganska rolig ;D



Ah! Jag jobbar i butik också, eller extra, för tillfället, och tycker om arbetet i sig, även om jag har lite andra åsikter om en del arbetskamrater. Är därför också lite på jakt efter ett nytt butiksjobb :)

Lycka till med jobbsökandet föresten! ;D

2008-08-11 @ 19:55:24
URL: http://screamandshout.blogg.se/
Postat av: J

Talang och talang, det är väl en egenskap mer än nåt annat, och något du är =) Pusss

2008-08-11 @ 22:05:46
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Facebook är nästan som big brother!

2008-08-11 @ 22:22:55
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Tutten

Facebook är nästan som big brother!

2008-08-11 @ 22:23:18
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Tutten

Jag vet inte om jag vågar hälsa henne det.

Hon kommer tro att hon är något alldeles superextraspeciellt och gå upp med näsan hela dagen.

Eller så kommer hon bara säga (vilket jag vet) "ja, vem har INTE mig som idol?" och så kommer hon gris-skratta efteråt.



Hur går det med boet i öronen?

2008-08-12 @ 11:57:36
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0