Veckans sista lärdom:

Här vill jag delge er ett tips på vad man INTE bör flika in med under ett pågående samtal mellan föräldrar i motståndarlaget:

Kvinna 1: Visst står det 1-0 till vårt lag?
Kvinna 2: Ja, jo, jag tror det.

JAG: Japp, 1-0 till er men inte särskilt länge till. Det vänder snart.

Buttra miner har jag sett förr, men dessa var djävulska.

Jag flyttade mitt pick och pack efter några minuter. Det blev väldigt kyligt där jag stod.

Men såklart vann dom varenda match igen och är fortfarande obesegrade sedan laget började förra året.



Nu ska jag städa lite. Blev inspirerad av min darling Jonas som skulle köra en tvätt och städdag i sin lilla lya. Jag vill inte vara sämre så jag tänkte att jag tar något likvärdigt kvadratmässigt sett.

Det blev frysen.

Hej hopp!



En liten uppdatering

Fråga: hur många olika sorter av fryst potatis behöver en människa egentligen?

Svar: tydligen inte så många med tanke på att människan som köpt det där ändå inte ätit skiten.

Nu har jag just slängt 5 proppfulla påsar med mat ur frysen som är obrukbar eller åtminstone ser äcklig ut.
Uppskattat värde; över tusen kronor. Det skulle vara mer ekonomiskt att bara ha tillgång till ett litet frysfack istället för en hel frys.

Nu ska jag bara ta fram ishackan och hårblåsen och roa mig en stund. Kanske tar och bygger en snögubbe. Det skulle inte vara helt omöjligt att utföra om man tittar in i min frys för närvarande.

Väry väry väry onödigt inhandlat av mig. Väry.
***

Kommentarer
Postat av: J

Det värsta är att det är sant, det finns garderober större än min lgh...

2008-08-31 @ 13:40:30
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0