Ajm ölajv!

Skapligt väck i kolan, trött osv, men i ett stadie man kan kalla levande. Det är bra!

Nu ska jag bara vila knoppen en timme innan jag sätter mig i bilen och halvt "fyllekör" till jobbet. Den lilla äckliga historien jag skrev om i förra inlägget kan vi väl glömma nu? (Det funkade i alla fall för den som undrar) Jag är som en bananskalle just nu, svajar runt här som ett fyllo. Bara att skriva det här är kraftansträning och många tryck på backspace knappen serni. Be greatful, eller hur det stavas på engläschka.

Nej lite frukost kanske och bota segheten med 1 liter svart kaffe? Det ska nog göra susen och så ska jag glömma övergreppet på mig själv imorse. Och ni med som sagt.

Nu i väg mot nya mål!

Soffan.

G´natt på en timma mina små juttaperkor!

Kommentarer
Postat av: lil sis!

HAHAHAHAAHHAAAA! skönt att du klarade dig! pjough nu kan jag pusta ut.





själv ska jag bege mig till jobbet. imorgon är jag ledig så jag ska städa och i övermorgon kommer jag hjeeem! känns som jag skulle behöva en sån där i röven just nu. jag är speedad till tusen och längtar hem som faen.



puss puss på knäskålen så hörs vi när jag är hjemma! podudsss

2008-12-18 @ 11:21:00
Postat av: Kotteby

Voilá.

Vätska i rumpan funkar galant!

Trots 10-smärtor.



=)

Ha en bra dag, John Wayne.

2008-12-18 @ 13:53:20
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: fröken gud:

hahaha! ja, det var inte så jäkla snällt att bara gapskratta rakt ut mitt i ditt lidande kanske. men jag kunde inte hålla mig. stackars dig. hur gick det? haha! ja, glidmedel känns lite pervo när man plusar ihop det med en pipett i rumpan. :)

nä, jag struntade i hela jäkla the däntist. det var en för grym tid när man väl är ledig. så jag skaffade en annan.

2008-12-18 @ 15:29:15
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

haha! ja, det vill jag inte ens tänka på. hemskt om man bara blir värre och värre... lapparna ser mer ut: "du heter bla bla, är bla bla år, bor bla bla och idag skall du bla bla på ditt jobb som består av bla bla." hjälp, nu fick jag lite panik..

2008-12-18 @ 16:53:36
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0