Dagens idiot

Just som jag trodde att det inte gick att hitta någon bittrare människa än mig själv, så gjorde jag just det. Denna fantastiskt otrevliga (jo, hon måste vara det även privat) idiot har just tagit bitterheten till en helt ny och högre nivå. Jag menar, hur orkar man? Bloggen flödar och osar av supernegativ energi och man blir alldeles matt av att läsa. Totalt korkad och skapligt intelligent på samma gång. En väry otäck blandning. Lite som Hitler faktiskt.


Tänk förresten vilket namn han hade den karln - Adolf Hitler. Passar läskigt bra på en ond person. Tänk om han hetat Sture Andersson? Det hade inte alls känts lika skräckinjagande eller hur? "Heil Andersson" liksom.


Den här hemska människan jag nämner ovan har en rosa blogg och visar inget ansikte, vilket inte är helt otippat för en person som egentligen inte vågar stå för sina så kallade åsikter. Om ändå hennes kritik var mer godhjärtad konstruktiv istället för bara elak hade det varit mer intressant, eller om hon utformat det hela med lite humor. Istället är bloggen bara skrämmande ond. Egentligen borde jag inte länka till sån här skit, för det retar mig, men eftersom hon ändå inte tjänar pengar på att jag gör det så här, varsågoda, I give you:


Ytterligare en katastrof för människosläktet.
(klicka)

***

Kommentarer
Postat av: Anders

Tycker ändå den var lite intressant hennes lilla blogg. Det känns lite som det är tankar som är nerskriva direkt från huvudet utan att analysera dom och formulera om dom till något finare än vad det egenligen är. Tyvärr tror jag inte det är så enkelt utan det är bara en grej för att provocera.

Fast det kändes ju som det blev på tok för mycket med bara sådana inlägg. Ett ibland hade varit väldigt skönt för att skaka om sådär lite gött.

2008-12-17 @ 12:23:40
URL: http://www.superblogg.se
Postat av: J

Fast sture är ju ändå ett evul namn, tänk bara på sten sture, han var ju kempeond...



Alltså jag tror att det kanske bara är nån som skriver med superironi, och isf är vissa inlägg rätt roliga. Är det inte det, utan bara nån som antingen är dum i huvudet eller ute efter att provocera, så är det så tragiskt att man saknar ord. Toppen av mänsklighetens förfall på nåt sätt...

2008-12-17 @ 13:52:32
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: S@tu

Tänk vad roligt det skulle vara om det visade sig att det var Kronprinsessan Victoria som hade den bloggen :-)

2008-12-17 @ 20:19:04
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: my

Fick huvudvärk. Kan man va mer bitter eller försöker hon på något tvistat viss vara rolig...

2008-12-17 @ 20:27:31
Postat av: Tina

Hon måste vara jävligt lyckad själv, eftersom hon hatar alla andra... Rosa ondska, alltså ren och skär sådan...

2008-12-17 @ 21:05:17
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Honung

Jag läser inte mer... Läste tre inlägg och sen la jag ner det.

2008-12-19 @ 00:30:22
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0