Hål in the mackaroooni!

Jag hade tänkt skriva ett långt, läckert, träffsäkert och helt sant inlägg som bara jag kan om det HÄR INLÄGGET.

Men jag ångrade mig. Mest för att min dödligt snygga pojkvän redan varit där och härjat. Han är bra på att blogghärja emellanåt. Trampar på lite tår och så och jag tassar i det tysta runt och feg-njuter av det hela. Harig som jag är tar jag aldrig första klivet själv nämligen. Det kan eventuellt bero på att jag härjar med kunder på jobbet hela dagarna och leker He-Man typ.

Nog tjatat!

Min energi ska läggas på annat, idag har jag hittat ett nytt städmål till offer! Jag ska ge mig ikast med allt snusk som kan tänkas bo under diskbänken tillika sopskåpet. Oh, så mysigt det ska bli, tur jag har handskar som går till armbågarna säger jag bara. Minuspoängen i det hela är min känsliga kräkreflex. Nu tror ni att jag inte städat där på evigheter.

Det har jag inte heller.

FYI: Jag blev lite sugen på snuskigheter såhär på eftermiddagen och det måste botas eftersom min karl inte är här.

Jag vet vad ni tänker men här botas bara sådana orena tankar endast med lite AJAX och unkna dofter.

Eh..jah? Frågor på den?



Uppdatering 5 minuter senare typ. Det gick alldeles för fort att städa det där lilla råtthålet. Va gör jag nu då?

Älskling, jag hittade moroten du försökte kasta till jordens kärna därunder. Så du vet. Den satt fast på ett oheligt ställe men nu är den bortskrapad och mössen får hitta nåt annat att festa loss på.

Jaha..godnatt då?

Kommentarer
Postat av: Tutts

Hahah, varför kan inte jag också få städmani? :(

2008-12-08 @ 19:35:06
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anna

Men du skojar! Jag hittade ju till det där inlägget från din kloka karls blogg and I couldn´t let bli. Skitdumt. Självklart var jag den enda som kunde gå segrande ur diskussionen, men hur skoj är det att diskutera med ettriga människor som tror sig ha rätt... Menar det. Det var sändarna på mina utåtstående taggar som triggade igång det. Happy städing!

2008-12-08 @ 21:39:57
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: J

Trampar på tår? Jag stampar på lår. ;)

Haha bra med moroten, den har varit mitt dåliga samvete ett tag nu :*

2008-12-08 @ 22:14:13
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Seriöst...kvinnan är ju helt kokt, stekt och flamberad i huvudet.

Jag går tyvärr i skolan med en liknande tjej. Som har allt på det klara om hur livet ser ut, hon är 23 och gravid och har redan planerat hur hela första året ska se ut när bäbisen kommer. Hoppas ungen får kolik och att hon går upp 30 kilo!!!

2008-12-09 @ 12:12:21

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0