Hej hej, hemskt mycket hej!

Ville mest meddela mig om att jag lever om nu någon är så hängiven att dom kikar in här trots de senaste veckornas icke bloggande. Statistiken är skral, men jag klandrar er inte. Faktum är att jag just nu loggade in för första gången på ca 2 veckor.

Någonstans långt inne i kroppen pirrar det av lust att skriva...Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är en tillfällighet serni.

Mja... Jag ska fnula på det här en stund.

Jag har varit lite busy nämligen. Jag har sålt av halva mitt hem, eller åtminstone en massa bråte och jag har gnott och fejat så att den dära Jåhnas överhuvudtaget ska få plats och trivas med sin söta rumpa. Affärerna har gått mycket bra, Tradera och jag är numera tighta vänner. Däremot ekar det i både garderober och skåp och det är lite otäckt. Men jag har insett att livet känns sundare om man inte hamstrar grejor som om man när som helst skulle bli belagd med köpförbud i 3 år.

Det är en rätt härlig känsla att kunna öppna klädkammaren utan att bli attackerad av ett berg med kläder och galgar. Visst har jag förbannat min mamma ett antal gånger för att hon slängt sådant som skulle varit coolt vintage numera, men jag tror ändå att Hampus inte kommer anklaga mig för att ha sålt ett par röda lackdojor med matchande väska om sisådär 10 år. Kanske iallafall. Hans läggning är nog än så länge oklar, han älskar ju både AIK och färgen rosa. Men det känns som det kvittar, kärlek är bra och så länge inte ungen blir en kriminell odåga har jag lyckats. Nu när vi ändå är inne på kärlek (och snusk, det hör ibland till) så kan jag berätta vad ungen kläckte ur sig häromveckan i soffan:

- Mamma, kan inte du och Jonas göra sex?
- Va? Göra sex, vad är det för nåt?
- Ahh..du vet..göra sex..
- Förstår inte vad du pratar om, berätta mer (elakt, jag vet, men jag kunde inte låta bli).


Då böjer sig Hampus fram och viskar så jag knappt hör:

- Det är ett finare ord för knulla mamma.
- Eh..jaha..
- Jag vill ha en lillebror.
- Oj, du och jag ska nog prata lite. Ähum.


Och så var det sagt. Vet ni hur svårt det är att hålla masken när sånt här ploppar ur munnen på dom små liven? Extremt svårt. Man vill helst lägga sig ner och vridas sönder av skrattplågor men det kan man ju inte. För ungarna är det ju gravallvarligt och hur schysst vore det att bara skratta rakt ut? Tur det finns toaletter med lås och vattenkranar som dränker kluckande ljud från morsors halsar. Ett tips bara.

Nä, nu ska jag äta pepparkakor. Världens bästa frukost och det är ju fredag. Då får man göra vad man vill nästan.

Kommentarer
Postat av: J

=D Me love you

2008-12-05 @ 09:22:40
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Honung

Åh, baby!!!!! Äntligen. Jag har LÄNGTAT efter dig!

2008-12-05 @ 12:01:38
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

ja! kom tillbaaks! :)

2008-12-05 @ 12:15:45
Postat av: Lotta

Aldrig potatis!!! Jag ska luska ut vad det dyraste är och äta bara av det. Kanske ta med en påse för att kunna smugla med mig lite hem...

2008-12-05 @ 12:21:14
URL: http://lotla.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Får man göra vad man vill på fredagar?

Vad man vill?

Varför i helvetespjäxa har ingen sagt detta till mig?

Har jag levt (nästan) i 32 år ovetandes?

Nu blir jag riktigt upprörd.

Jag måste ringa min mamma och säga ett och annat.



Nu jä*ar!





P.S.

Hahaha...Hampus sade kn
**a.

2008-12-05 @ 12:30:36
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Anna

1. Fan vad skönt att du är tillbaka! Jag har saknat din blogg väry mucho!

2. Tradera är sen ett par veckor tillbaka my best friend också! En dygnet-runt-öppen loppis on the net liksom! Borde finnas pris för såna uppfinningar...

3. Här pratas det också sex kan jag lova... Jag försökte vid ett tillfälle dra till med att det är saker man pysslar med först efter 20, men lilleman var smart nog att haja att jag själv krystade ut honom vid 16 så det sket sig...



Så najs att du är tillbaka!!



Kraam!

2008-12-05 @ 13:28:56
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Tutten

Hahahahaha.. Kör på ba! ;-)

2008-12-05 @ 14:58:31
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lexi

Äntligen!

Funderade på att gå in här och kommentera på det senaste inlägget och klaga lite för att du inte bloggar, men det hade ju vart waste of time om du inte ens loggat in under tiden... Nu är du iaf tillbaks!

Barn är så underbara! Min systerson är världens roligaste att prata med, han är så sjukt smart och har så roliga insikter!

2008-12-05 @ 15:37:36
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: Maria

JAAAAAAAAAAA!!!!!!! You're back! Oh praise the Lord. Tusen pussar min vän och åh vad jag saknat dig!



Ps. Jorrå. Har kollat in typ varje dag. Med vänliga hälsningar the psycho stalker =)

2008-12-05 @ 19:24:51
URL: http://babydarling.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0