Hur man vet att man har ägglossning:

Detta kommer vara särskilt intressant för alla män som läser. Jag looovar. Bara rubriken måste gjort alla karlar stingsliga och fått dem att skruva på sig ångestfyllt eller hur?

Symptom 1.

Man kan äta i princip hur mycket som helst, hur ofta som helst, vilken tid på dygnet som helst. Jag har till exempel ätit nudlar mitt i natta här i förra veckan. Det var inga problem alls och gott dessutom.

Biverkning: Man känner sig som en flodhäst, matad med marshmallows.


Symptom 2.

Det är lite si och så med humöret. Killar frågar: Vad är det älskling? Vi svarar: Nä, vadå det är väl inget? Förmodligen svarar vi så för att vi själva inte riktigt kan sätta fingret på vad som är fel, om nåt nu verkligen är fel. Däremot önskar vi att männen ska veta och förstå och gärna hålla truten.

Biverkning: Samtalen mellan sin livskamrat och sig själv kan bli lite långtråkiga, irriterande och rentav fåordiga.


Symptom 3 (hör ihop med symptom 1)

Ett enormt godissug som gör att man gör vad jag just gjorde. Först en liten välanpassad eftermiddagslur på soffan, inte så smart om man vill somna senare ikväll. Man vaknar med tungan avdomnad, en totaltorr strupe och en hjärna som skriker efter godis. Man går upp, vägrar kolla sig i spegeln av ren och skär rädsla och det enda man greppar är ett par shorts, pengar och en bilnyckel. Sen sätter man sig i bilen och kör som en dåre till Hemköp och handlar så mycket godis som man bara orkar bära hem. Gottar sig hela vägen över att några minuter senare få bädda ner sig i sängen, strunta i tandborstning, tvättning och annat onödigt och bara gräva ner sig under lakanet med en bok och godis i stora högar utspritt runt om sig. Precis här ligger jag nu och tycker lite synd om mig själv  på det viset för:

Biverkning: Man inte bara känner sig som en flodhäst matad med marshmallows. Man ser ut som en också.

Dessutom saknar jag Jonas som åkt hem idag. Min egen lilla diskmaskin....Hädanefter blir det papptallrikar. Inte en diskare i världen kan ersätta hans perfekta diskning, it´s absolutely flawless! Bosch, Husqvarna, Electrolux, släng er i väggen.

Naou it´s me, tha book, tha seuuuga routta änd the färrari from thä goodiebäg. Översätt det ni.

PYSS!

Kommentarer
Postat av: J

Man tackarrr, övning ger färdighet, en har ju stått med nävarna i baljan sen man var tre äpplen hög =)



Jag vill också ha sega råttor å ferrarisar =/ Snart så.. Å du vet väl att du är snyggast emelie, ägglossning eller ej? ;) Puss

2008-07-29 @ 23:22:16
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, så sant så sant. Men tar kör du iväg endast iförd shorts och peng? Du har aldrig mött mystiska blickar?

2008-07-29 @ 23:22:27
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/
Postat av: J

Å ändå var jag snäll och skippade både gruv- och balderbilderna =P Med tanke på situationen här så kom jag nog ändå inte hem en dag för tidigt, men klart man hellre hade stannat...

Mkt på jöbbet idag tro? Pusss

2008-07-30 @ 11:57:57
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0