Mejl till teknikansvarig idag:

Hej!

Eftersom jag SÄLLAN ber om något, särskilt inte nåt personligt, såsom: Choklad, rosor, löneförhöjning, firmabil, bekväm arbetstid osv så känner jag nu att det är dags. Då datorn min gör mitt dagliga liv till ett helvete önskar jag följande:

  

En stycke ny dator levererad per ASAP.

  

Orsak: Stänger av sig själv ungefär 5-6 ggr per dag, förstör arbete som jag jobbar med och är allmänt superdupertrög.

  

För att: Det är mitt arbetsverktyg och det gör mig så frustrerad att jag mest vill krypa under bordet och bläddra på läpparna när det sker.

  

Annars: Ja du....

  

Kenny behöver också en by the way. Hans hårddisk låter som ett reaplan. Min förra kraschade ju så jag har redan en bättre begagnad från -87.




Svaret kom efter några minuter: VA?? Har du en BÄRBAR dator??!!

Jag: Ja, min lilla bärbis...klarar inte möe, men e fin å bära på =) Kan behöva få en ny bara.

Nytt svar: Uteblev...istället blev det ett jävla hallå och nu blir jag tydligen av med min bärbis och får en STATIONÄR!




Hur jävla dum i huvudet är jag inte? Nu måste jag skaffa en egen dator hem...Och jag som sett den här lilla läpptoppen som en sjukt bra förmån. Suck...Snälla ta mitt liv innan jag själv gör det.

***


Kommentarer
Postat av: J

Svaret är ju solklart, smugla med bärbisen hem innan de hinner ta den, du ska ju ändå få en ny? =)

2008-07-01 @ 22:02:34
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Vi får helt enkelt slå slag i saken och råna en värdetransport. Fuck it, 50-50 och om det lyckas så har vi ju en livstids förbrukning av läpptopps =) Lyckas det inte så är läpptopps vårt minsta problem... Pöss =)

2008-07-02 @ 00:29:32
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ohhh noooo! Att man aldrig får vara nöjd.

2008-07-02 @ 08:33:57
URL: http://veronicaramberg.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0