Välkommen till hårslitage AB

Efter att nyss ha haft ett av mina dagliga anfall framför datorn, var jag tvungen att fråga Kenny om jag stressar honom när jag förvandlas till en "Dramaqueen" a la Freakystyle.

Kenny svarade:

Ja, alltså fy fan..precis när man samlat sina tankar och känner lugnet, DÅ flippar du. Man hör världens suck och sen kör du igång med: OH NOOO, OH SHIIIIT, WTF! SHOOT ME, JAG PALLAR INTE, MEN FY FAAAN, OH MY GOD osv..

Det är rätt stressande Empa. Inte nog med uttrycken, du gestikulerar, kastar headsetet och nästan snurrar huvudet som tjejen i excorsisten. Jag får fan ont i magen..

Jag: Flåt..Jag måste skärpa mig, jag loooovar att jag ska skärpa mig. Från och med nu bara 2 psykbryt per dag. Ett före lunch och ett efter.

OK?


Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0