Totally empty

Min hjärna är urblåst.

Mer än vanligt alltså.


Jag sitter och läser (era) fantastiska bloggar, bloggar där människor uttrycker sig som...som jag vet inte vad! På ett otroligt bra sätt i alla fall. Dessa bloggare har verkligen förmågan att skriva kul, intressant och bra VARJE dag. Jag får ångest av sånt. Dessutom är inläggen lagom långa och väldigt underhållande och inte sällan skrattar jag så tårarna rinner här bakom skrivbordet.

Gud, man kunde få krupp och mindervärdeskomplex för mindre.

Och jag mår verkligen uselt mitt i min lilla läslycka och vill bara lägga ner mig själv med tanken "varför finns jag och min blogg egentligen"?

Men så lyckas jag läsa några riktigt kassa bloggar om absolut ingenting. De skriver inte ett dugg roligt någon gång och stavar grymt fel och sov nog på varenda svenska lektion (jag sov på hälften) och så känner jag mig såhär:

Som en lagom grå-fet mus.


En liten vardagshjälte som inte har många men iallafall några som bryr sig om en. Med mina ca 40-45 läsare om dagen roar jag ju en liten massa och det är ju alltid något. 1 läsare hade också varit något (min mamma) men ändå. Äh, jag stannar kvar en stund till och ber om ursäkt för min lilla kris. Be om ursäkt är jag tämligen duktig på och jag gör det ofta.

Förlåt. (För att jag ber om ursäkt jämt)

Kommentarer
Postat av: Lexi

Man får tänka såhär... om 40 personer ändå hittar något som är så intressant att det är värt att återkomma till så gör man ju nåt rätt? Sen kan inte alla vara så roliga att man viker sig av skratt eller så fåfänga att man måste se vad de har på sig konstant utan några måste ju hamna på mitten av intresseskalan eller hur?

2008-11-06 @ 15:33:32
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: Honung

Gumman! Du är ju en av denna världens roligaste brudar! En av mina favvos! Du och din blogg finns för att jag finns. :)

2008-11-06 @ 15:44:30
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: S@tu

Men hur kan du tänka sååå!! Du är sååå otroligt bra på att skriva blogg, och jag kan ärligt säga att jag önskar att jag kunde skriva lika underhållande som dig. Ibland vill jag också bara lägga ner min blogg, för det finns så många som är så mycket bättre på det än vad jag är... men så blir jag förbannad eller lycklig över något, och plötsligt inser jag att det är för min egen skull jag bloggar :-)



Fortsätt skriva... för du gör det riktigt bra!

2008-11-06 @ 18:34:52
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: m.

Esh, skärpning nu. Din blogg är ju hur bra som helst och jag brukar kika in ngra ggr per dag för att se om du uppdaterat. (:



Sen det där med kommentarer och besökare, 40-45 st är i mina ögon en hel fanclub. Min egen består av min mamma och kommer jag över 25läsare på en dag, ja då minsann är det tjo tjim och glasstårta. (sen undrar jag naturligtvis om det är ngn som försökt lura mig) Men men.. det får funka ändå. Ett sätt att hålla koll på dagarna i alla fall (;

2008-11-06 @ 19:59:26
URL: http://malson.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

å, precis sånna felling har jag med. men don't worry! är det några rader man gapflabbar av, så är det dina! :)

2008-11-06 @ 20:40:52
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: fröken gud:

felling? hahahahaha! feelings! (jag sov tydligen på engelskalektionerna, jag...)

2008-11-06 @ 20:41:22
URL: http://shootmeagainiaintdeadyet.blogg.se/
Postat av: J

Du vet att jag aldrig hade ens träffat dig om du inte skrev så jäla bra hörru =)

Att läsa dina inlägg är ju höjdpunkterna på min dag för djävulen!

2008-11-06 @ 22:28:55
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0