Tjuvlyssnat.nyss

Uppsnappat på Gina Tricot på lunchen vid "möss-stället", 2 tjejer i 16-17-års åldern funderar:

- Kolla, det är en sån här jag menar! (håller upp en pälsmössa)
- Vadå?
- Jamen jag försökte förklara för Rickard igår att han såg ut som en sån där rysk gammal kung när han hade en sån, vad det nu heter? Jag kommer inte på, men du vet...gammal rysk kung...
- Nääee..
- Åh..jo, president heter det! En sån där som dom hade för hundra år sen du vet!
- Åh jaha, hahahah. Fan vad fult.

Här sträcker jag mig mellan tjejerna och kniper ett par benvärmare, tittar på ena tjejen och berättar lugnt och stilla att "du menar nog en Tsar va?"

- Eh, va? Njaaee..

Jag väntade inte tills poletten trillat ner, det hade tagit för lång tid, utan jag vände mig om och gick.

Vad jag kom tillbaka till jobbet med efter en timmes powershopping? Benvärmare, vantar och en mössa och jag blev utskrattad av Kenny när jag drog på mig den på huvudet, så möjligtvis kommer den bara skräpa på min hatthylla tills fan tar den.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha skicka in skiten! =)

2008-10-28 @ 15:37:04
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Honung

Skicka hit mössan! Jag FRYSER!!!!

2008-10-28 @ 22:37:58
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0