Bara så ni vet!

Jag åt just inte en pizza till lunch ihop med en Trocadero. Jag åt verkligen, jag upprepar, verkligen inte upp hela heller.

Jag åt en sallad och jag lämnade faktiskt en hel del. Till det drack jag en Loka citron, hälften är kvar och det sippar jag på till mellanmål i eftermiddag.

Eh..nä. Om man skulle ta sig en joggingtur till brevlådan här uppe? Känns som tomaterna i salladen satte sig lite på tvären, helt otroligt vilken mättnadskänsla de kan ge.


Åh, inga applåder tack. Joggar jag så dör jag, så jag skämtade naturligtvis.


Uppdatering, för er som inte fattar (min kollega tex). Jag var ironisk. Självklart åt jag pizza, sallad är för mesar med påstådd dålig ämnesomsättning och ett samvete. Jag är fri från det ena och har hög fart på det andra.

***


Kommentarer
Postat av: J

Ööh vfn haru gjort med bloggen?

2008-09-25 @ 13:17:15
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Är det där gratis?

2008-09-25 @ 14:58:36
Postat av: Gunilla

Harkel* kli i huvudet.. Vars lägger jag in spårings kåden? Är det i kodmallen eller? I låst!

2008-09-25 @ 15:08:27
Postat av: Gunilla

Ämen hets maja här borta klistra in det högst upp... Kanske går lika bra.. Det märks.. :D Tackar för hjälpen!

2008-09-25 @ 15:12:41
Postat av: Cecilia

Hahaha. Sallad är kaninföda om den inte dryper av dressing, bacon, ost, kyckling och krutonger.

2008-09-25 @ 17:08:11
URL: http://detharsysslarjagmed.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0