Dagens energislösande uppdrag:

1. Överleva.

Ni förstår, jag har tusen saker jag måste ta tag i, det går inte att ligga här i morgonrocken en dag till och göra ingenting.

Idag ska jag slå till på en sminkning. Igår klev jag ur morgonrocken klockan 16.45 och tog en dusch, idag ska det ske mer än så. Idag ska jag plocka ihop den där förbenade granen och frestelsen är stor att bara rycka ur sladdarna och "fälla" ihop den och stoppa ner den i källaren. Men nästa år kommer det kännas otroligt fuskigt när jag inte får klä den utan bara rätta till den så jag ska göra mitt bästa för att paketera allt lika duktigt som jag jämt gjort förr.

Jag måste rensa garderober - igen. Fy fan, det finns inget slut i dem och J måste få plats med allt sitt är det tänkt. Jag har startat ett eget konto på Tradera och jag måste nog sälja iväg ytterligare några plagg (läs 20-30) för att fixa det här.

Så det är dagens uppdrag, få bort julsaker, få bort kläder och sen försöka se normal ut medans jag gör det och inte som ett hålögt grått monster. Det kommer ta livet ur mig för energinivån är låg. Förmodligen mest för att jag levt på chips, godis och cola sedan i fredags. Jag önskar jag kunde knäppa med fingrarna och så var det klart.

Är det föresten inte lite roligt att jag rensar ur kläder som jag tydligt har för mycket av samtidigt som jag på dataskrivbordet har en lapp som jag ibland går till och skriver ner klädesplagg jag BEHÖVER och VILL HA. Problemet med min garderob är nämligen att inget passa ihop. Stackars mig. Men problemet ska alltså lösas med noga eftertänksamhet. Synd bara att lappen på 3 dagar har fyllt 13 rader. Det lär bli dyrt.

Jag ska experimentera med mitt hår också. Jag har en idé om hur jag ska få det schniggt. Funkar det inte så lovar jag er att jag kommer ha löshår inom en månad.

Tjoflöjt!

Visstja, jag måste tvätta 18 maskiner minst också. Skjut mig.

Tjoflöjt 2!

***

Kommentarer
Postat av: lil sis

sorry att jag smittade er. jag får dåligt samvete varje gång jag läser att du är totalt jävla nerförkylad. ooops. sårrey, ska aldrig mer komma hem. förra gången jag var hemma fick jag streptokocker och tio dagars penecillin, om jag inte minns helt fel fick du också det. och nu sistens jag var hemma blev jag tokförkyld och smittade alla i min närhet. oooops. i feel bad.





nämnde jag att jag själv mår toppen!?

2009-01-11 @ 12:19:44
Postat av: J

Haha med satu som källa då? ;) Nä, den går jag inte på vetu, I need hard proof damnit! Hard proof!



Och jag röstar för att du viker ihop granfan som den är, glitter och allt. Och sen vet vi båda två att skälet till att du helt plötsligt hat 20-30 plagg att sälja är att du har köpt 20-30 plagg de senaste veckorna ;) Pussah

2009-01-11 @ 12:24:34
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mli

Hahaha din lilla skitunge! Jag vet att det är du, men vet du? Det är värt varenda snorpapper som ligger här och skräpar att få umgås lite med dig sis =) Fast nästa gång du kommer hem kan du väl ge fan i att bli sjuk? Löv ya, skönt att du mår toppen, puss!

2009-01-11 @ 12:30:49
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: S@tu

Här har ni hard proof över hennes nose-job i alla fall :-) var tog knölen på näsan vägen liksom?? Och ärligt talat så finns det ingen kvinna i Hollywood som inte har fixat lite här och lite där.... vad de än påstår!



http://anythinghollywood.com/tag/megan-fox-nose-job/



2009-01-11 @ 14:06:34
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: J

Mmm skvallerpressen ska man ju alltid lita på ^^ Dessutom står det inte nånstans i artikeln att hon faktiskt har gjort det. ;)

2009-01-11 @ 14:57:19
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: S@tu

En bild säger mer än tusen ord J :-) men jag förstår att detta är ett trauma för dig... och att du just nu befinner dig i förnekelse-stadiet liggandes i fosterställning! Krya på dig ;-)



Mli: Lycka till med garderoberna... och tvätten... men varför klagar du på ditt hår? Det är ju jättefint!

2009-01-11 @ 15:28:12
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0