Depression VS sånt som är kul!

Depression: SVT 1 visar en spelning med Lars Winnerbäck.

Ja, om man vill snyfta lite, må lite dåligt, känna lite framtvingad ångest och tycka synd om sig själv är det ju ett utmärkt program att se på.

Sånt som är kul!: Bloggkryssningen är spikad. Hur kul är inte det liksom? Jag hoppas verkligen att vi fyller mer än en hytt och att många tar chansen till att få träffas. Vi behöver inte bli best friends for life, byta telefonnummer och sånt skit, men röja ett dygn ska vi väl klara av? Och viktigast av allt: what happens on the boat, stays on the boat. Alltså ska inga större skandaler helst bloggas ut dagen efter om vem som pussade på vem, vem som ramlade i vilken trapp och bröt lårbenshalsen eller vem som dregglade i vems drink. (Okej, den med lårbenshalsen kanske var att ta i.)

Hoppas även att ni "långväga" bloggvänner kan ta sig till Stockholm. Dvs Kotteby med fru och Satu och Therese med eventuella karlar. Sorry om jag missade någon. Men hörni, ni kan ju dela bil eller hur?

Hyttfördelningen kan vi ordna med på plats egentligen. Ingen panik där inte. Vi kan fösa ihop killarna i en och sen kan vi tjejer leva rövare med hårspray och annat junk i egna hytter.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: m.

Får jag paxa dig? (;

2009-01-15 @ 10:29:58
URL: http://bombsandpomegranates.blogspot.com
Postat av: S@tu

Eeehhh... ni lyckades pricka samma helg som vi är i Åre, så det blir ingen kryssning för mig!

2009-01-15 @ 12:47:07
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Honung

Hörru snäckan. Borde finnas o.s.a. på det här. För vi lär få grupprabatt. Och hur många är yngre än åldersgränsen? Och en del vill ju äta.... Också. HUr löser vi betalningen?

2009-01-15 @ 14:12:44
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Oggy

Den dokumentären var ruggigt bra, ska jag få be att tala om. Hacka inte på Lasse!! "FÖR DÅ BLIR JAG ARG!" som Emil sa.

2009-01-15 @ 22:18:31
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0