Nästa anhalt: Fonus.

Jag brukar inbilla mig att jag har ett skitbra immunförsvar. Den senaste tiden har jag fått lov att börja tänka om, vad fan är det som händer? Jag är krasslig och rasslig alldeles för ofta nuförtiden. Är det åldern? Är det mina osunda matvanor, min rökning, min otränade kropp? Nåt jävla fel är det i alla fall.

Jag är nära döden idag. Ändå sitter jag här på jobbet som en trogen liten slav. Men vet ni? Jag har en kudde med mig och på den ska jag luta mitt lilla kortklippta huvud en hel timme mellan 12-13. Jag längtar! Jag ska borra in näsan och gosa med alla mina kvalster, de kommer få en chock när de inser att de är på annan ort.

Igår körde jag från Stockholm med full fläkt och full värme. Jag var så trött så ögonen stod i kors och hade jag inte haft sån jävla feberfrossa hade jag somnat och legat i diket någonstans efter Stäket. Istället hoppade jag och hackade tänder i förarstolen och då somnar man inte så lätt. 2 fingrar var dessutom förfrysta, helt vita och utan känsel. Då jädrar är det kallt, Stockholm var ett hemskt köldhål igår. När jag kom hem tog jag ett skållhett bad (jag menar verkligen skållhett, jag var närapå kokt när jag klev ur) och sen virade jag in mig i Jonas morgonrock och lade mig under två täcken och sniffade loss på hans doft som dröjde sig kvar i den. Sen sov jag tio timmar. Tror ni jag vaknade frisk och kry? Njet. Jag mår om möjligt ännu sämre idag och sitter här med mitt lilla mumintroll som jag kallar värmefläkten för här på jobbet (för att den ser ut som en mumin).

Nu har jag kanske gnällt klart för en liten stund. Jag känner mig som en man, men ack vad det är synd om mig just nu, buhäää. Men hela helgen ska jag ligga i soffan och inte göra ett skvatt. Möjligtvis äta lite men där går gränsen för fysisk ansträngning.

Sen blir jag sambo!! Jag blir sambo på heltid för all framtid från och med nästa helg, det är så jävla bäst. Jag älskar min lilla pluttinuttsnuttskrutt och jag längtar efter honom så att det värker i varje kroppsdel.

Over and Out. Nu ska jag leta lya i Stockholm, tips någon?

Kommentarer
Postat av: Honung

Men guuuuuud! Krya på sig tösen! Lya i Stockholm? Thä niiiidel in den berömda höstacken. Visst verkar den resan bara bäst? Förutsatt att de andra är med på det, så kör vi på det tycker jag. (Och jag ber till den gode ledighetsguden att jag är ledig den helgen...)

2009-01-08 @ 10:01:58
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har du gått och blivit killsjuk din stackare....

Det är en av de mest aggresiva sjukdomarna man kan drabbas av. Ha ha ha

Krya på dig!

Puss o Kram

2009-01-08 @ 13:14:34

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0