Dag 3

Vad tiden går fort! Dag tre reeedan liksom ba wow!

Min träningsvärk i låren säger mig att det knappast blir något springa idag, men självklart blir det en PW, det är lika så gott som något. Framförallt vet jag att för viktminskningens skull så kan man lika gärna gå i rask takt och det är ju tur det med tanke på min arma muskelslitna kropp till elände. 

Nu skulle man tro att jag ser ut som en rejäl flodis med 25 kg´s övervikt såsom jag snackar här, men sanningen ligger nog närmre ca 8 kg. Från att ha haft storlek 36/38 ligger jag nu på 38/40. Målet är att gå ner åtminstone 5 i ganska rask takt. Fan jag ska ju till playan igen i september! Jag lär ju inte se ut som en drillad gymnast till dess men ett par, tre kilon kanske kan glida av min kropp.

Jag jobbar hemifrån och just nu är det jävligt segt. Ingen ringer eftersom alla har semester och eftersom jag jobbat undan allt gammalt skit som staplats på hög är min enda förhoppning att någon slår en pling. Och det gör de ju inte. Slutresultatet har blivit 6 nya klänningar som jag klickat hem från Nelly.com och Tradera i brist på annat att göra.

För någon vecka sa jag till min darling att jag lovade att göra mig av med lika många gamla som jag köpte hem nya, men i skrivande stund var det tydligen lättare sagt än gjort. Ärthjärna. Även om en del som hänger därinne är för litet och även om jag lessnat på en del kan jag inte välja vilken som ska bort. Jag älskar dem alla!

Amen

//Em

Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0