Dag 5 - A big thank you

Dagens bravader so far:

En rask pw med några intervaller av jogging. Värmen höll på att ta knäcken på mig och 30min senare eftersvettas jag fortfarande. Känns som duschen kunde ha väntat tills nu, men den oerfarne ärthjärnan stod inte ut med att svetten rann ned mellan skinkorna i litervis. Är hungrig som ett svin, har druckit 0,5 l vatten och funderar på en 2-våningstårta till lunch men nöjer mig troligtvis med en tallrik fil.

Dödade en hel spindelfamilj som nyligen kläckts på altandörrens karm. Ett 50-tal glada små bebisar ler inte längre.

Dagens går till familjen Johnson som tillverkat en radar av första klass. "A big thank you".

Jag tror nog att det blir lugnt på träningsfronten i eftermiddag/kväll. Även om träningsvärken mirakulöst försvunnit över natten efter 3 dagars smärta behöver nog mina ben vila lite. Rödvin, fet mat, godis och snacks är enormt lockande och kanske kanske kommer jag unna mig något av det någon kväll innan söndag. För att jag kan, vill och får.

//Em

Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0