Jag hoppas jag inte dör på kuppen

Jag ska erkänna. Igår blev det inget kuta/gå/krypa. Först regnade det och jag tänkte att "äh vafan gör det?" Men sen slog tröttheten ned som en bomb i min annars så klara skalle och grumlade alla planer. Min normalt peppande sambo såg också ut som en zombie och så var det med det.

Idag kompenserade jag gårdagens uteblivande med en rejäl pw på lunchen. Svetten flödade hela vägen runt och sedan slank jag in på Onoff och köpte en mobil så svetten yrde och tjejen i kassan tog skydd. Hela tiden ackompanjerad av Disturbed i lurarna, det finns ingen bättre pw-musik.

Nu ska jag ut igen. Efter en stadig och nyttig middag bestående av raggmunk och bacon blir det dags för en tur med lite jogginginslag.

Jag hoppas jag inte dör på kuppen efter allt fett jag satte i mig för 1,5 timme sen.

På återhörande! Förhoppningsvis.

//Em


Kommentarer

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0