Jag är redo

Något har hänt med mig de senaste veckorna. Jag har insett både ett och annat den här sommaren. Det första jag insåg och som faktiskt till en början skrämde mig, var att jag gärna ser mig själv i ett förhållande och inte som singel längre. Förlåt om jag chockskadade några trogna läsare nu.

I ärlighetens namn var jag otroligt nöjd över att vara just det. Ensam och självförsörjande och med en väl fungerande vardag utan större bekymmer och utan hänsynstagande till en partner. Oskyldiga flirtar som inte behövde leda till något om inte jag ville det och så vidare. Och ja, jag har nog varit riktigt egoistisk i mina tankar runt det och möjligtvis även sårat en och annan på vägen. Det har trots allt varit mycket välbehövligt med ett singelliv med tanke på att jag, fram till sommaren förra året, befunnit mig i ett förhållande sedan jag var ca 18 år, med ett kortare avbrott på någon månad. Det har varit nyttigt ur den aspekten att jag i framtiden inte behöver fundera på hur det faktiskt känns att vara vuxen och singel. Nu vet jag hur det är och det är inte en särskilt mycket grönare tillvaro. Faktum är att jag nog tycker tvärsom. Att ha någon som tycker om en och som bryr sig om en och samtidigt få ge detsamma är en mycket mer tillfredställande känsla än det ensamma livet.

Dra på trissor. Jag sitter verkligen och skriver ner detta. Så seriöst av mig....men håll ut nu, för det här behöver komma ner på pränt.

Jag har som ni förstått förälskat mig duktigt. Jag har träffat någon som kan ge mig något ingen tidigare pojkvän har gjort och då ska ni veta att dessa två tidigare varit både äldre än mig och bott nära och även ihop med mig. Man ska väl kanske inte klaga eller ångra något, det har ju gett mig erfarenhet. Men snacka om skillnad mot vad jag nu sprungit på. Eller ja, sprungit och sprungit. Surfat på kanske var rätta ordet eftersom det hela hade sin början genom internet.

Jag träffade på ett snyggt lammkött. Hahaha, ta nu inte det på fel sätt. Jag kan mycket väl uppfattas som en gammal gam när jag skriver det där, man kan faktiskt vara ett snyggt lammkött på ett bra sätt. Mogen är han och social, trevlig, öppen, fin, kelig, rolig, omtänksam och helt enkelt helt jävla underbar.

Jag är en 2:a sorteringsvara som fått en ny chans ihop med 1:a sortering. Dä ä inte rea på mej längre. Tji! 


Veronica Maggio, släng dig i väggen.
Nu ÄR jag nöjd.



***

Kommentarer
Postat av: Lotta and i really löve you

Men MLI! Vad fint!!!!

2008-08-09 @ 21:58:38
Postat av: Maria

Säger det samma. Fiiiint! Puss på dig och allt du säger make totally sense. Kul att höra, baby!



Och hösten är väl rätt nice ändå, är den inte? Myspys, liksom. Och Gotland är ju rätt nära, om man tänker efter.



Kram, kram!

2008-08-10 @ 00:31:10
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Gullefjuttpluttepluttpluttfint.

Naaaw...jag smälter hära....



Att kära ned sig i en fåraherde är inte svårt, då jag träffat denna unga mannen live. Ett kap! Hade jag gillat pojkar, så hade fåraherden varit topp 3. Minst!

2008-08-10 @ 12:19:17
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

Nu vart man ju nästan lite rörd i ögat :o

Å du vet ju redan att jag tycker exakt samma sak om dig älskling, så maria här ovanför har nog ett par poänger tycker jag allt =) Pusss

2008-08-10 @ 13:26:38
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Va? J. Har inte jag ett par poänger då?

Topp 3.

Fåraherde.

Jag gick nästan ut som homosexuell hära för din skull.



Nä nu...

2008-08-10 @ 14:01:12
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: anna

naaaw va sött! jag är jätteglad för din skull. hehe då kan jag ta christian bale då eftersom han inte längre är upptagen :D

2008-08-10 @ 14:41:22
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: J

Flåt. Kotteby har såklart också några poänger. Men det har han alltid så det känns onödigt att nämna liksom...

2008-08-10 @ 15:49:46
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lil sis

Åh åh åh åh oooooh. Jag blir så lycklig av att läsa det här! JIppidihoooo! Jag visste väl det! Tjih! AAAaahhhh! J, då blir vi typ... få se nu... typ svöger eller nått.



High five för kärlek och för hyvens pojkar vi har!



Nu kan vi ha dubbeldejt här i GBG! Kotteby får vara med på ett hörn han med.



Ah. biggapussa på dig och J

2008-08-10 @ 16:32:42
Postat av: Mli

Ni är för söta allihopahelabuntengänget!



Klart vi ska dejta i GBG. Frågan är bara när? Jag vill nu..måste alla vara så jävla utspridda, kan vi inte bara flytta ihop i Katrineholm eller nåt?

2008-08-10 @ 16:42:12
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0