Jevla fejsbock.

Jag vet att detta är heeelt ointressant för er, det är det normalt för mig med. Så fort jag får ett nytt mejl från Facebook som säger ditt eller datt så raderar jag det innan jag hinner läsa. Nu hade jag tråkigt dock så jag tog mig 20 sekunder till att analysera skiten och detta är vad jag finner till mitt stora förtret:

COMPARE PEOPLE:

#4 best room-mate (gained 1 place) Har jag slutat snarka??
#6 most enviable (lost 3 places) Ok, jag kan nästan ta det här, mitt liv är inte särskilt ballt..
#6 prettiest (lost 3 places) !!!! För bövelen! Jag som solat sönder mig för er skull..ehjaaah..
#9 best shopping companion (gained 2 places) För att jag alltid ljuger om hur kläderna sitter på er i provhytten?
#10 best singer (lost 10 places) !!!! Göm ert jävla Singstar då om det är så hemskt. Eller göm spriten.

Hmpf! Hälsning: skit på er.

***

Kommentarer
Postat av: Anna

Facebook är ett djävulens påfund, I´m telling you... Pratade precis med kära Babydarling! Vad sägs om att komma på kräftskiva långt ute i skogen den 13:e September? Ta med lilla kärleken också kanske? Vore apskoj!

2008-08-18 @ 15:46:04
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Unn

Jag har inaktiverat mejl-funktionen. Jävla spam. :P



Och ang höst under en filt med älskling så hade det varit prima om det inte hade varit för att jag ska åka jorden runt om ungefär två och en halv vecka. Så sjukt dålig tajming att det helt plötsligt skulle gå upp ett ljus för mannen cirkus en och en halv månad innan mitt avresedatum.

Aja, jag är glad nu iaf! :D

2008-08-18 @ 16:09:07
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/
Postat av: Maria

JA! Hör vad Anna säger nu och kom på kräftskiva!!

Puss och punkt slut.

2008-08-18 @ 21:02:01
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: J

Haha det där är väl en av dina ca 200 applications? ;)

Man tackarrr, den där har man ju oxå hört men inte vetat artisten =) Ta me datorn hem ikväll älskling så fixar vi nedladdningsmöjligheter till daj.. Puss!

2008-08-19 @ 11:30:08
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0