***Kär, trött & lite galen***


And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now






Är grymt trött och bakis, hjärnan har krympt till en ärta (från en golfbolls-storlek) och jag kan inte tänka klart.

Om det beror enbart på gårdagens fest vet jag inte, förmodligen har det lite med att göra att jag är kär,
jag är kär, kär, kär.

Då blir man aningens korkad också.

Lite dingding i planeten.

PUSS!!





Kommentarer
Postat av: J

Då är vi två då =)



Du det där med ett kg godis å slockna före nio lät inte helt dumt.. Men men jag får väl trösta mig med lite bärtz. Ja e törstig, ja vill ha öl! ;) Puss!

2008-08-09 @ 17:29:06
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Å du ente alls ett sömnpiller eller gammal, det vet du mkt väl älskling ^^ Du e ju precis som du ska va ;)

2008-08-09 @ 17:39:52
URL: http://kreftans.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0