Kenny förtäljer:

Vi YouTubar här lite granna. Ungdomens musik flödar ur högtalarna och plötsligt blir Kenny väldigt sentimental och berättar detta:

När han var ung (yngre) åkte han snowboard nedför Åreskutan med polarna.
I hörlurarna spelades
NOFX-Don´t call me white och i ryggsäcken låg det folköl.

Han bröt armen TVÅ gånger i backen den vintern.

Det var det sistnämnda som fick mig att börja asgarva.

Ajm söch a tärribäääl pörsån.

Dagens motto:

- Ett gott skratt förlänger plågan för den man skrattar åt -

***

Kommentarer
Postat av: Tutten

sv; jag förstår liksom inte.. läser man iNGENTING och ba nej men jag kommenterar ändå.

Snacka om busted! Det är som att fråga mig "varför kallas du Tutten?".



Haha, det är rätta takter Toffsen, det ska man göra! :D

2008-08-14 @ 13:31:27
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: J

Va skumt, hamburgskan tipsa mig om exakt den låten igår =)

Ett gott spratt förlänger kivet

Ett gott skratt förvränger käften

jag är ju störd som kan sånt där... Puss!

2008-08-14 @ 15:30:06
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Heltäckingsmatta is the shit!!

Jag skall ha en burrig jävel...Riktigt burrig!



Jag har också brutit armen på åreskutan när jag var ung (yngre) när jag åkte snöplanka.

2008-08-14 @ 17:13:04
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: hamburgskan

äh det var så lite ju! lite distans e aldrig fel, jag o tysken startade med 110 mil - krympte det till 38 mil o sen så bodde vi ihop hippsomhapp efter 6 år ;O)

2008-08-14 @ 19:33:08

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0