Kvällens garv

Fan va ful man var förut.

Kom bara att tänka på det, tur det inte finns bildbevis.

Nu har jag skrattat åt mig själv i 10 minuter efter att ha tänkt igenom alla kreationer jag burit.

Säger bara det. Tur kamera var en bristvara under ca en 10 års period....

MOHAHAHAHAHAHA!

Känner mig helt störd. Kanske är jag det också, synd att Säters Sjukhus har fått skära ner på vårdplatser. Jag tror man blir såhär galen och crazy när man umgås med bara sig själv i två dygn. Idag har jag roat mig med att göra mina absolut fulaste grimaser och skickat runt dem på mms.

Alla har inte svarat. Men de har säkert raderat mig ur telefonboken.

Satans as.


***
För att mer beskriva familjen crazy: Jag fick hem sonen nyss, han sitter i duschen och sjunger Hard Rock Hallelujah i schampoflaskan. Eller för att försöka översätta: hard-råck-halle-le-le-loja, hard-råck-halle-le-le-loja. Kissing-ån-thä fajer-kissing-ååååån-thä-fajer!

Jag vet, det hänger inte ens ihop. Jag bad honom skruva ner röstresurserna också med tanke på grannar och annat folk. Svaret blir: Va vet du? De kanske sitter häruppe, äter popcorn och lyssnar?

***

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha... Men de är ju för söta! Själv hänger jag med ett förpubertalt monster... Men han är vansinnigt söt när han sover, det kan man baske mig inte ta ifrån honom...

2008-08-24 @ 22:29:16
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: J

Det där tror jante en sekund på, du lär ju alltid vart skitsnygg ;)



Ska lära H varmkorvboogie nästa gång, den ultimata sjunga-i-duschensången =) Puss

2008-08-25 @ 09:25:27
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: anna

jag e som sagt inte klar med designen, jag pausade imorse för jag orka inte mer, jag fortsätter senare :)så det ska inte se ut som det gör, och jag är medveten om att alla länkar e i svart fortfarande men tack ändå :)jag hatar hålla på med alla koder. Det vore mycket enklare att bara skriva typ "jag vill ha svart på den och den och vit på den och den och sen den här bilden". och sen ska det bara automatiskt se ut som man vill haha. men men, i wish, som sagt.



Förresten, MYCKET bra val av sonen att sjunga på en finsk nationalklenod till låt hahaha!

2008-08-25 @ 11:44:05
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Tutten

hahahahahaha.. ja, så är det väl alltid!

:D jobbigaste är när man vaknar och liksom "vart är mitt baaarn!?!+"

2008-08-25 @ 12:14:07
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Linda

jaha var är min bild från dig då.. vill åxå ha en ful bild. det skulle förgylla min dag..haha

2008-08-26 @ 10:57:40
URL: http://lindakristina.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0