Lörday najt.

Jag o Majsan har delat på en vinare. Eller rättare sagt, hon hann dricka ett glas medans jag svepte resten. Har jag förresten berättat hur jag hamnade där?

Maria - Jag har köpt en Billys bokhylla...
Jag - Va? Skoj, ska jag hjälpa dig och skruva?
Maria .- Naee..jag fixar det själv
Jag - Jo! Men jag hjälper dig jättegärna, jag fixar en flaska vin, brukar göra susen vid IKEA-skruvningar!
Maria - Nej det är lugnt, jag fixar det själv i veckan.
Jag - JO! Jag kommer. För guds skull människa, jag behöver ett svepskäl för att dricka vin!
Maria - Åkej...kom då...

Nu har jag kommit från Maria. Jag har inte skruvat någonting, men jag har druckit en jädra massa vi och Amarula och fått prata ut om bekymmer och besvär vad gäller allt mellan himmel och jord.

Imorgon äre fotbollscup. Samling 8.30...tror ni jag jublar? Näj, inte ett dugg.
 
Jag vet att det inte är särskilt sent, men jag däckar vicken sekund som helst nu.

Har jag nämnt att jag längtar efter min älskling? Jag längtar så jag sliter mitt hår...en vecka är alldeles för lång tid och nu lär jag vänta en vecka till. Åh gud, låt veckan gå fort som satan.

Godnatt!

***

Kommentarer
Postat av: J

Min älskade lilla alkis =)

Nu ere faktiskt mindre än en vecka! Knappt fem ruttna dar ju =)

2008-08-31 @ 11:28:55
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mli

Ett inte helt nyktert inlägg det där inte..hahahaaaa

2008-08-31 @ 13:03:39
Postat av: Tutten

Åhhh du längtr såååå efter mig, hihi LER

2008-08-31 @ 17:06:44
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0