Öhh?

Flera blogginlägg hos mina favoritbloggare idag har handlat om konversationer mellan barn.

Nu har jag själv lite att dela med mig av. Jag städar ju som bekant (ehrm) och när jag står och skurar toan hör jag detta utifrån vardagsrummet:

Hampus: Du vet att jag har ungefär 1000 tjejer va? Alla Faluns brudar älskar mig.

Anton: Va? Gud vad du ljuger

Hampus: Nä, det är sant, du kan få några för jag hinner inte med alla

Anton: Meh, om du har så många är du ju otrogen

Hampus: Va, vad är otrogen?

Anton: Det är när man har fler en en tjej. Det kan man inte ha vet du väl.

Hampus: Hahaha, va? Inte? Jo jag kan. Det är väl inte mitt fel? Det är ju dom som älskar mig.


Så sådär kan det låta. Om detta håller i sig i framtiden måste jag nog ta ett snack med lilleman samtidigt som vi går igenom blommor och bin grejen.


Det fasar jag förövrigt över. Någon manlig bloggkollega som kan förbarma sig kanske?

***


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hahahah..........

"Du kan få några, för jag hinner inte med alla".



Din son är numera min husgud!

2008-08-11 @ 13:15:01
URL: http://kotteby.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0