Längtan

2 veckor kommer bestå av ovanstående, tills jag får se min bejb igen.

Men jag ska försöka sysselsätta mig under tiden med till exempel det här:

* Sortera mina tandpetare efter storleksordning. Jag VET att om man tittar riktigt noga så kan ingen vara exakt lika lång. Jag har glömt vad det heter men jag behöver motsvarigheten till en stjärnkikare. Ni fattar va? Periskop? Nä..fan å.

* Apropå motsvarigheter. Jag ska knäcka gåtan om vad som är motsvarigheten till en ugnsfast form. En ugnslös form? Hur långt bort från en ugn måste en sån vara för att inte vara ugnsfast?

* Kamma mattfransarna. Alternativt limma fast dem i golvet. Men eftersom jag inte äger nåt som har med verktyg eller lagningsgrejer att göra kan det hända att jag får ta till tuggummi. Det har jag jämt.

* Laga bromsslangen på bilen så jag inte kör ihjäl mig under dessa 2 veckor.

* Knyta ett rött snöre runt ett finger så jag inte glömmer ovanstående punkt. Fan vad onödigt det skulle vara...

* Tröstäta

* Banta

* Hålla mig ifrån fällan att börja lyssna på Winnerbäck. Då blir jag en deprimerad rödvinskärring på allvar och det pallar  jag inte med.

* Skaffa ett nytt vinterdäck utan punka. Jihoo. Vad kul? (Kan man palla bildäck?)

* Förmodligen dricka ett glas vin. Eller 2, eller 3, eller 4, eller en flaska, eller en dunk?

* Förmodligen dricka en dunk.


***
 
Ikväll blir det Happy Feet i sängen. Det kanske får mig på lite bättre humör.

Anna har redan lyckats höja humöret på mig ett par pinnar med sin kommentar i förra inlägget där hon länkade en massa skoj till mig =)

Thänk you Anna!

***

Kommentarer
Postat av: anna

no problemo! ;)

2008-08-22 @ 16:36:02
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Tröstäta och banta.

Hmmm...moment 22.

Jag testade detta under början på sluta-snusa-perioden.



Mycket J i din blogg.

Mycket Mli i J:s blogg.

Turturduvor där...

=)

2008-08-22 @ 16:40:11
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Anna

Oh en till som jag, som varvar tröstätning och bantning i hopp om att livet ska kännas lite lättare!Hm..

Postat av: lina

:) hel rolig blogg du, ha bara läst ett par gånger än men rolig läsning är det helt klart! det där med en ungslös form få du komma tillbaka till då du knäckt det och berätta hemligheten.:)

2008-08-22 @ 20:55:26
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha du är så sjuk bejbi, and that is way i love ya ;) men heter det inte motsatsen? puss söt

2008-08-22 @ 22:16:50
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe. Ja det kke är bättre åt andra hållet iaf!?;P


Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0