Regndans

Jag önskar mig regn. Nu.

Varför? Är jag totalt dum i huvudet? Har jag fått dåndimpen? Jorå.

Det är dags för första fotbollsträningen kl 17 och jag äger ett sprillans nytt regnställ OCH gummistövlar. Dä ni!

Nu är det slut på skinnjacka, trasiga jeans och utanförskap, jag kan bli en i mängden. En äkta fotbollsförälder in i märgen.

No more "skämmig mamma". Ciggen ska jag också lämna hemma.

Där ska jag stå och prata klippta gräsmattor, husvagnssemestrar, släktbesök, Sverigeresor, salta bad och soliga stränder på kusten.

Jag kommer att ljuga för jag måste. Jag kan inte säga sanningen här....

Joråsatte..jag har festat och sen har jag festat. Jag festade lite till, blandade det hela med lite party och reste sen till en annan stad och där festade jag arselet av mig. En vecka på semestern var jag med Hampus och då tog vi det lugnt. Drack bara lite vin. Varje kväll.

Själva då?

Sånt kan man bara inte stå och snacka om i ett turkos/grått regnställ av märke svindyrt. (Visserligen halva reapriset och mamma betalade, men ändå..) Det går absolut inte, jag måste smälta in nu. Bli en av dom där ansvarsfulla, köttbullerullande kanelsnäcks-föräldrarna.

Wish me luck, again =)

Och varför i hela världen sitter jag här för? Jag ska ju städa..

***

Kommentarer
Postat av: J

Djävelberg du bara sprutar ur dig inlägg nu =D

Så nu blir du alltså inte bara snyggaste fotbollsmamman, utan även snyggast klädda? Gott så.

2008-08-10 @ 15:25:10
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lil sis!!

Åh jag blir alldeles varm i hjärteroten när jag läser om hur glad du är! Jag är så lycklig för din skull loving sistah! Det är verkligen en tipptoppkille du funnit!



Nu skulle du varit här med ditt regnställ, för här vräker det ner hällreeeeegn! Funderar på ballongdansen och kanske en och annan helikopter ute i regnet.



Love you! Bigpuss

2008-08-10 @ 15:27:46
Postat av: J

Haha aa man såg ångesten i hans ögon bara han pratade om det =D Nu kmr paps me pizza å vi ska glo basket, ha en regnig träning nu bejbs så hörs vi ikväll! Küss

2008-08-10 @ 15:50:54
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Vilken pödding till mamma då! Han skäms nog inte lillkisen.



och ja, jag vet. Det var det enda jag kunde tänka på inatt. Skönt att ha ett jävla tvestjärtsbo i örat. "ursäkta, ska bara mata barnen".

JAg tror jag måste flytta, omgående.

2008-08-10 @ 15:52:49
URL: http://josefinet.blogg.se/

Lätta hjärtat här:

I löve you och mitt namn är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej (JORÅ))

URL/Bloggadress:

I tell you this..:

Trackback
RSS 2.0